ویرگول
ورودثبت نام
NightShade
NightShade
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

تفاوت در یک نگاه !!!

اگه پست اولم (همون مِلانا) رو خونده باشید ؛ خب قطعا تصاویرشم دیدید . بعضیاتون از نقاشیام خوشتون اومده بود ، ولی خودم وقتی می نشینم و بهشون خیره می شم ، دلم آه می کشد . تو (خودم) چطور اینها را کشیدی .

فقط تفاوت رو نیگا !!!

راستیو یکی دو سال پیش کشیدم و چپیو همین امروز
راستیو یکی دو سال پیش کشیدم و چپیو همین امروز

راستی ، اینم بگم که دارم همین داستانمو ویرایش می کنم . احساس می کنم خوب نوشته نشده و بکسری ایرادات داره . خب می خوام چیزای جدید تری بهش اضافه کنم که شاید نتونم تو ویرگول منتشر کنم و بعد ها به چاپ برسونمش .

نظر بدید کدوم بهتره .

عکس کاملشون :

اصلش تار نیس ، اینجا که آپلود کردم تار شده
اصلش تار نیس ، اینجا که آپلود کردم تار شده

بینگ ، بینگ !! نظر مورد نظر خود در کامنت ها بنویسید !!


تفاوتنقاشی
INFP_T 2w1
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید