ویرگول
ورودثبت نام
مسعود
مسعود
خواندن ۳ دقیقه·۱۷ روز پیش

1- داستان شروع تریدر شدن من از اینجا بود!


سلام رفقا

حالتون چطوره؟

امیدوارم که بتونم اینجا با نوشتن تجربیاتم یه کمک کوچیکی به اون دوستانی که قراره وارد این بازار وسیع و دشوار بشن بکنم. قصدم از درست کردن این وبلاگ فقط و فقط نوشتن تجربیاتم هستش و مطمئنم که برای کسی که میخواد شروع کنه به فعالیت تو بازارهای مالی خیلی کمک میکنه.

اول از همه میخوام یه بیوگرافی از خودم بدم تا بیشتر باهام آشنا بشید ولی خیلی مختصر و کوتاه میگم که خسته کننده نشه براتون.

من مسعودم و 34 سالمه و تقریبا از اسفند ماه سال 1400 تمرکزم رو گذاشتم روی ترید تو فارکس. البته اینم بگم که اگر بخوام شروع یادگیری و اصولی کار کردنم رو بگم میشه گفت که یک سال و نیم میشه دارم اصولی کار میکنم.

قبل از شروع کردنم به ترید تو فارکس، کارشناس سئو تو یکی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ بودم و خوب راستش من حالم از کارمندی بهم میخوره و همیشه با یه عذابی میرفتم شرکت و میومدم خونه. یه مدت اومدم خونه و شروع کردم دورکاری و فریلنسری کار کردن و کم کم یکی از دوستام منو با فارکس آشنا کرد و تو ذهنم اون تخیلات عجیب و غریب پول دراوردن از فارکس اومد تو مغزم. ( تخیلات پول دراوردن زیاد و یه شبه بنز خریدن منظورم بودا) و شروع کردم به سرچ کردن تا بتونم یه آموزشی پیدا کنم تا هرچه سریعتر دلارارو پارو کنم!!

روزای اولی که تازه میخواستم شروع کنم همش به خودم میگفتم که خوب شیش ماه دیگه کامل یاد گرفتمو دارم مثل ایلان ماسک پول در بیارم. یسری از این عساتید اینستاگرامم میدیدم که دلار میپاشیدن رو هوا و من هی بیشتر و بیشتر تحریک میشدم و رویا بافی میکردم.

نکته 1: این جملات بالا که گفتم معنیش این نیست که از ترید نمیشه پول درآورداااا، حواستون باشه که منظورم یه شبه و زود رسیدن به مقصد منظورمه.

خلاصه شروع کردم به سرچ کردن و آموزش پیدا کردن که تو یوتیوب با یکی از رویا فروش های معروف ایستاگرام و یوتیوب آشنا شدم و دوره شو با 90 درصد تخفیف به مبلغ 1 میلیون خریدم... وای هیچوقت او لحظه ای که اون دوره رو خریدم یادم نمیره، جوری داشتم تو ذهنم رویاهامو میچیدم که باورتون نمیشه. فکر میکردم که الان این دوره رو ببینم رفتم پای چارتو و تماااااااااام.... ولی ایکاش یکی اون لحظه بود و راهنماییم میکرد و بهم میگفت پسرجون این شغلم مثل همه کارهای دیگه نیاز به تجربه و یادگیری و زمان داره.

میدونین وقتی شما تو ذهنتون یه کاری رو که ازش اطلاع و تجربه ای ندارید پیش پیش انجام میدید و تو تخیلاتتون برنامه میچینید، زمانی که تو واقعیت نمیتونید انجام بدید و شکست میخورید یه حس سرخوردگی و خورد شدنی میاد سراغتون که تا همین الان که چند سال از اون روز میگذره و من خیلی خیلی با تجربه تر شدم تو ترید اون حس بعضی وقت ها میاد سراغم. شاید این حرفای منو اون دوستانی که تجربه تو ترید دارن کامل درک کنن.

بیخیال حالا... خلاصه شروع کردم به آموزش دیدن و تمرین کردن...

  • و اینجا نقطه شروع زندگی جدید کاری و پر چالش من بود!

رفقا من میخوام پستام به ترتیب و سریالی باشه و به همین خاطر تو تایتل پست ها شماره گذاشتم و همین جوری میرم جلو تا ببینم به کجا میرسه دیگه...

دمتون گرم که وقت گذاشتید و خوندید، خیلی زود پست بعدی رو آماده میکنم.

عشقیییییییید---تنتون سلامت و جیبتون پرررررر پول

فارکستریدچگونه یک تریدر موفق شویمارز دیجیتالتریدر فارکس
اینجا میخوام از تجربیات تریدر شدنم از صفر بنویسم مطمئنن به دردت میخوره
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید