ویرگول
ورودثبت نام
Yadameshop.ir
Yadameshop.ir
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

چگونه تاریخ روز های مهم را فراموش نکنیم؟

فکر میکنم موضوع امروزم یکی از دغدغه های شما هم باشه. فراموشی تاریخ روزهای مهم ... !

روزهایی در زندگی من وجود داره که برام خیلی مهم هستن مثل روز مادر، روز پدر، تولد همسرم و ... خیلی از روزهای دیگه که اصلا دوست ندارم تاریخشون رو فراموش کنم اما متاسفانه همیشه فراموش میکنم :(

فراموش کردن این تاریخ های مهم هم تنها به دلیل وجود کار زیادم هست. به گونه ایی که گاهی یادم میره که باید شام بخورم ...

چندین بار تاریخ و مناسبت های مهم و رو داخل تقویمم نوشتم اما بازم یادم میرفت. چون کسی نبود که بهم تاریخ رو یادآوری کنه . خودمم دقیقا بخاطر مشغله های فکری و کاریم یادم میرفت تا تقویمم رو چک کنم.

تااااااااااا بالاخره رسیدم به یک اپلیکیشن خوب که تمام مشکلات منو حل کرد.


این برنامه به اندازه ایی کامل و خوبه که من دیگه هیچ روز و تاریخ مهمی رو فراموش نمیکنم و همیشه میتونم با خوشحالی بگم که تاریخ یادمه ...

این برنامه به این صورته که میشه به راحتی هر تاریخ و هر مناسبت مهمی که دارم رو ثبت کنم و سر تاریخ به من یادآوری میکنه.

من تاریخ تولد مادر و پدرم رو در تقویم یادممه ثبت کردم و دقیقا یک هفته قبل از تاریخ مورد نظرم به من یادآور شد که نزدیک به تولد پدر و مادرم هست و من کاملا از این موضوع خوشحال شدم و تونستم با خیال راحت یک هدیه عالی از هدیه آنلاین یادمه بخرم و بعد


یادمههدیه ولنتاین یادمهیادآور یادمه
فروشگاه اينترنتي يادمه شاپ عرضه كننده هدیه، کادو و پک های مناسبتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید