ویرگول
ورودثبت نام
یگانه جهانگیر
یگانه جهانگیر
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

عینک دودی و روح زندگی

اولی رو که زدم احساس کردم انگار دارم کور میشم و نمیتونم به خوبی ببینم.دومی ولی عالی خیلی احساس خوبی داشت تنها از چشمم در برابر نور داشت به خوبی محافظت میکرد بلکه رنگش رو هم خیلی دوست داشتم اصن به محض اینکه گذاشتم رو ی چشمام احساس فوق العاده ای بهم داد انگار نگاه کردن به دنیا رو با این فیلتر خیلی دوست داشتم .بعدی یه عینک فیک بود راستش بین همشون مدل این یکی رو خیلی پسندیده بودم و اصرار داشتم به خاطر مدلش فقط اینو بردارم.ولی وقتی گذاشتم روی چشمم و رفتم توی آفتاب ایستادم دیدم عملا کارایی نداره .رنگش رو هم دوست نداشتم.چندبار دیگه همشونو امتحان کردم یهو یاد فیلتر های اینستاگرام افتادم.که با تغییر رنگ حسی که از عکس ها انتقال میدیم رو تغییر میداد.برام جالب شد انگار رنگ این عینک ها و نگاه کردن من به دنیا با هرکدوم این فیلتر ها احساس من رو تغییر میداد .یکی اونقدر تیره بود که حس میکردم دلم داره میگیره.یکی زیادی روشن بود و کیفیت هم نداشت و یکی حس زندگی و زنده بودن داشت.هم توی افتاب دلپذیر بود هم در سایه.با خودم فکر کردم چه آسون فقط با یه عینک دودی رنگ روح زندگی برام تغییر میکنه،نگرشم و احساسم تغییر میکنه .پس چه راحت میتونم رنگ بهتر و فیلتر بهتری برای نگاه کردن به دنیا و روح زندگیم انتخاب کنم.حتی اگر خودش تیره باشه با یه فیلتر خوب میشه دلپذیرترش کرد.به نظرت میشه؟

روح زندگیعینک دودیروحنگرشحال خوب
مربی پیلاتس و تمرینات اصلاحی ، آسیب شناسی حرکتی_زندگی حرکت است و حرکت زندگی ست و اختلال در حرکت یعنی دشواری زندگی.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید