ویرگول
ورودثبت نام
Y O U N E S
Y O U N E S
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

یه جایی خوندم...


یه جایی خوندم برا اینکه بخوای واقعیت رو از کسی بشنوی بهتره اعصبانیش کنی،اونقدر اعصبانی که قبل از اینکه فکر کنه شروع به حرف زدن کنه.
اینو صابر ابر اول ترک اعصبانی شایع میگفت البته از سریال غورباقه بود.
تایپ کردن با لپ تاپ مثل رانندگی کردن میمونه؟! چطوری؟؟ باید بین حرکت انگشتات یه تعادلی برقرار کنی و سرعت کلیک کردنت رو تنظیم کنی که انگشتات با هم تصادف نکن.
بدون اینکه به کیبورد نگاه کنم میتونم تایپ کنم، من نگاه نمیکنم به اینکه انگشتام روی کدوم کلیک می ایستن! سر کدوم تقاطع ... زیر کدوم پل؟ کنار کدوم کافه؟! چیزی به ذهنت نیومد؟؟ اینا شبیه چی میتونن باشن؟! دقیقا همون چیزی که الان داری بهش فک میکنی...

من زیر همون پلم، سر همون تقاطع، کنار همون کافه...

هیچیوهیییچی
دوست دارم به تجربه های زیستنم اضافه کنم و عاشق "ساختن" هستم. YounesP کانال تلگرام
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید