ویرگول
ورودثبت نام
یوسف زین ساز
یوسف زین ساز
خواندن ۱ دقیقه·۷ سال پیش

اندروید و اینده اش :)

به نام خدا

با عرض سلام من یوسف هستم در خدمتتون هستم به نظرتون تا 10 سال دیگه ایا اندروید یا کلا وسایلی همچون گوشی یا تبلت خواهد بود ایا ؟؟؟ به نظر من اره خواهد بود یا شاید انقدر زیاد هم خواهد بود که از نظر تکنولوژی کسی کم نمییاره خب حالا فکرش رو بکنید که اگر شما بتونید برای این وسیله هوشمند برنامه نویسی هم بکنید این عالی نیست بازم به نظر من اگر کسی بتونه برنامه نویسی کنه همه چی دستش هست مثلا قدرت مثلا ثروت و در اخر علم و به طور کلی اون الگوریتمی که بشه از اون پول در اورد به نظرم اینده اندروید واقعا اشکار هست حالا هر جور خودتون دوست دارید البته یه چیزی رو بگم که فقط گوشی یا اندروید نیست که اینده داره هر چیزی که شما بهش علاقه دارید و به اون اعتماد دارید و برای بهتر شدن اون تلاش میکنید این خودش عالیه واقعا ممنونم که این مطلب رو خواندید


با تشکر

یوسف زین ساز کاشانی


اندروید
... Flutter dev ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید