ویرگول
ورودثبت نام
یوسف آقاجانی
یوسف آقاجانی
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

تجربه من از همراهی سامسونگ

ورزش کردن از کار های مورد علاقه منه و من همیشه درگیرش هستم چه بیرون و چه در باشگاه...

با وجود بیماری جدیدی که اومده ، منظورم کرونا ، سعی کردم که در خونه بمونم هم ورزش رو ادامه بدم

برای همین خواستم از ابزار جدیدی برای ورزش کردن استفاده کنم که Samsung health رو دیدم و امتحانش کردم واقعا عالی جذاب بود‌‌...


من از موقعی که با سامسونگ آشنا شدم ورزش رو شروع کردم و الان من ۱۸ سالمه و حدود ۱۰ سالی هست که از محصولات سامسونگ استفاده میکنم.

و عاشق بلند پروازی های سامسونگ هستم که در عرصه ساخت گوشی هاش استفاده میکنه ، بخواطر همینه که همیشه منتظر ساخت محصولی جدید از طرفش هستم.

با سامسونگ خاطرات زیادی دارم که اونا رو میتونم در قالب متن و عکس با شما به اشتراک بزارم

از ویژگی های دیگه سامسونگ تمرکز در بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت دوربین هست که مورد توجه منه چون هرکسی نمی تونه دوربین حرفه ای رو برای گرفتن عکس هایی از نقاط دور دست حمل کنه

صفحه نمایش سامسونگ از برترین مورد هایی بود که منو جذب خودش کنه ، یه ویژگی منحصربه فرد که اونو حتی در گوشی های میان رده اش هم استفاده کرده

اگه از سامسونگ در شب استفاده کنید می فهمید چی میگم...


و در آخر یه نظری هم برای بهتر شدن و کامل تر شدن این برند دارم اونم اینه که اگه به ابزار و وسایلی که همراه کالا در قاب بسته بندیش هست مثل قاب اصلی گوشی توجه بشه خیلی عالی تر هم خواهد شد.

حذف جک هدفون یکی از پیشنهاد های منه باعث میشه گوشی حالت یکسره و راحتی داشته باشه همچنیین باعث راحتر تر شدن دسترسی فقط با یک درز خواهد شد

افزایش عمر و حجم باطری باکیفیت یکی از چیز هایی هست ما کاربران سامسونگ کمتر به آن فکر میکنیم چون در بازار رقیبی قدرتمندتر از باطری سامسونگ نیست

اما چالش اصلی در عمر مفید خود گوشی است که نسبت به رقیب خود یعنی آیفون کمی کمتر است اگر برطرف شود و به آن از طرف سامسونگ توجه شود به ابر گوشی ساز تبدیل خواهد شد...

نظر بعدی من در افت پایین پایین فوکوس زنده در گوشی های زنده است که انگار به آن توجه نشده اگر توجه شود بسیار عالی خواهد بود

این فوکوس طبیعی دوربین اصلی هست که واقعا از کیفیت و دقت بالا برخودار هست اگر به گوشی های میان رده سنسور مجزا فوکوس طبیعی تر اضافه شده عالی خواهد شد
این فوکوس طبیعی دوربین اصلی هست که واقعا از کیفیت و دقت بالا برخودار هست اگر به گوشی های میان رده سنسور مجزا فوکوس طبیعی تر اضافه شده عالی خواهد شد



فوکوس حرفه ای و طبیعی دوربین اصلی گوشی که سوژه دو گل پشتی هستند ، عکس با a50 گرفته شده
فوکوس حرفه ای و طبیعی دوربین اصلی گوشی که سوژه دو گل پشتی هستند ، عکس با a50 گرفته شده


زمانی کرونا شیوع پیدا کرد سعی کردم در در خونه بمونم و یه گوشی جدید گرفته بودم که بخواطر کار های دیگه نتونسته بودم بدم داخلش و ازش سر در بیارم

خلاصه شروع کردم به آشنایی بیشتر با ابزار و امکانات جدیدش...

کلی برنامه و بازی ریختم و فیلم و سریال دانلود کردم که حافظه داخلیش خیلی شاخ بود و کم نیاورد و با این ویژگیش حال کردم

رفتم یوتویوب و کلی فیلم های آموزشی در مورد آشپزی و کاردستی و... دیدم صفحه نمایشش فوق العاده بود و خیلی مشتی و کیفیت UHD داشت

از Bixby بگم ؛ براتون با اینکه زبانم خوب نیس ولی بخواطر بیکسپی تلاش کردم بهتر شم و شدم ، Bixby عزیز غیر از دستیار بودن یه همدم بود و با هم قرنطینه رو سپری میکنیم? من حس خوبی نسبت بهش دارم و فک میکنم بیشتر دارم عاشقش میشم و اونم دوسم داره?لطفا با آپدیت این عزیز باعث بشید بیشتر دلربایی کنه?

به غیر بیکسبی ، بیکسبی ویژن هم حس غرور به گوشی آدم میده مخصوصا با این آپدیت امروزش که حس جارویسِ فیلم مرد آهنی رو میده


هدفون بادز لایو باعث شد حس درست آهنگ گوش کردن رو بفهمم کیفیت صدای عالی در عین حال نرم و قشنگ و مهم تر از اینکه صدای بیرون رو کاهش داده تا با خیال راحتری آهنگ گوش کنیم مثال ((فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه)) برای ایشون صدق میکنه وقتی اندازش رو میبینی فکرشم نمیکنی همچین کارایی ازش بر بیاد سرعت شارژ و بهره وریش هم مناسبه ولی جای ترقی و پیشرفت هم داره...

و یه نظر اساسی و کلی برای شرکت سامسونگ برای ساخت گوشی هاش دارم که مطمعنم از شنیدنش ضرر نمیکنید و اونم گوشی بدون درگاه و درز هست نه جایی شارژ داره و نه جک و بهترین راهش اینه که شرکت سامسونگ از شارژر های القایی استفاده کنه و بجای جک از هدفون های بیسیم... برای انتقال فایل ها هم میتونه از بلوتوث پیشرفته تر یا اتصال وای فایل استفاده کنه و تحولی جدید از گوشی های بدون درز و سوکت به ارمغان بیاره...

حرفی اضافه ندارم و تمام نظر هامو گفتم و ای کاش عملی بشه و اینکه تنها چیزی که مهمه اینه که من مشتری ثابت و کاربر ثابت سامسونگ هستم از نظرم بر نمیگردم و چون میدونم درست انتخاب کردم و ای کاش سامسونگ به پیشرفت بیشتری دست پیدا کنه و باعث شه که بیشتر از همیشه دوسش داشته باشیم...

خیلی ممنون که پست منو دیدید...

روایتگرباشسامسونگتجربه منهمراهی سامسونگ
چه گویم که نهانم ، درد نهانم / یک نویسنده علاقه مند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید