ویرگول
ورودثبت نام
یوسف آقاجانی
یوسف آقاجانی
خواندن ۶ دقیقه·۴ سال پیش

وقتی او همه چیز شد

داستان همه ما تو این روز ها یجوری شروع میشه، که بعدش قطعا به کرونا مروط میشه...

بله درسته این کوید ۱۹ خیلی رو زندگی همه ی ما تاثیر گذاشته ولی از اونجایی که ما آدم ها وقف پذیر با محیط و ماجرا هایی که دور و برمون میوفته هستیم ، میتونیم باهاش کنار بیایم و به زندگی مون ادامه بدیم.

رو کسب و کارمون رفت و آمد و گشت و گذار و تحصیل و... اره گذاشته خیلی تاثیر گذاشته؛ ولی همیشه گفتن همیشه راهی هست ؛ بله همون همیار های همیشگی مون ، همون که الان دستمه و دارم این رو براتون مینویسم.

ما حداقل ۸۰ درصد کار هامون رو با این گوشی های همراه انجام میدیم با اومدن کرونا هم به صددرصد شدن نزدیکه.

نقش صله رحم هم به گردن ایشون میباشد:)

دیگه گوشی ها و گجت های هوشمند دارن عضو جدایی ناپذیر زندگی مارو تشکیل میدن ، پس بهتره تو انتخاب این ابزار دقت کامل داشته باشین

همون طور که از حرفام مشخصه من از گوشی هوشمند و،هدفون(بادز لایو) ، ساعت و تلویزیون هوشمند و... سامسونگ استفاده میکنم؛ دلیل هم دارم اونم خوبش ، کاربری و دسترسی راحت در عین حال راحت داره. ولی این دفعه قراره فقط در مورد گوشی هوشمند و گجت های هوشمندش بگم براتون.

همونطور که مستحضر هستید، دیگه نمیشه با دوستان و اقوام پیش هم باشیم ولی همیشه راه دومی هم هست گرچه به اصلی خوش نمیرسه ولی تو این روز خیلی هم عالیه و اونم در کنار هم بودن با تماس تصویری هست


اینم بگم گوشی من یه galaxy A50 هستش و حدود چند ماهی هست گرفتمش و قبل اون galaxy grand prim داشتم و قبل اون هم یه galaxy yung :)

خب داشتم از تماس تصویری میگفتم ؛ واقعا عالیه سرعت و کیفیت قابل قبولی داره چون قبلنا که کرونا نیومده بود تماس تصویری نداشتم و الان استفاده میکنم و واقعا خوبه ؛ خیلی از مناسبت هارو بعد کرونا اینطوری سپری کردیم بدون ریا میگم که از مهمونی واقعی بهتر نباشه، کمتر نبود.

یه میکروفون بالای گوشی هست یکی پایین و دیگه نیاز نبود که موقع تماس تصویری گوشی رو مایل کنم.

یه دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکس داره که تصویر منو خیلی شفاف و قشنگ انتقال میده،علاوه بر اون لرزش دوربین واقعا خیلی کمتر شده تصاویر رو بدون افکت کیفیت و فریم انتقال میده.

میخوام میزان کیفیت و عمر باطری ۴۰۰۰ میلی آمپرش رو با یه داستان براتون مشخص کنم ؛ خب راستش میدونید که الان آموزشا مجازی شده، ماهم یه وقتایی بصورت زنده درس میخوندیم و میخونیم ؛ یه روز دبیر ما که داشت درس میداد (بصورت که تماس آنلاین چند نفره بود) آخر صحبت هاش گفت که باطری گوشیم دیگه داره تموم میشه و به کابل شارژ وصلش کرد ،در حالی که در اول تدریس ۸۰ درصد شارژ داشت اما من ۵۰ درصد ، در پایان تدریس میزان شارژ گوشی من ۱۵ درصد کمتر شد (شاید این فکرو بکنید که شاید باتری گوشیش مشکل داشت اما باتری گوشیش خراب نبود). اینم بگم که "شما حتی آیفون هم بخری همین مشکل رو خواهی داشت". این باطری که من دارم برای یه گوشی میان رده محسوب میشه حالا پرچمدار رو ببین دیگه چی میشه.

تو این روزا درسته با تو خونه موندن به همه خدمت کردین ولی به جز خودتون ؛ افزایش وزن و چربی خون و هزار کوفت و زهر مار حاصل تو خونه موندن یا تحرک نداشتنه نمیخوام از خودم تعریف کنم فقط میخوام شما هم تنتون سلامت باشه؛ من هر روز صبح ساعت 7 صبح نرمش ، ورزش و دو رو انجام میدم و تو قرنطینه افزایش وزن نداشتم ؛ درسته فقط به اراده نیاز دارید بقیشو رو سامسونگ انجام میده چه با ساعت هوشمند یا گوشی هوشمند. اندازه گیری ضربان قلب ، بیومتریک و ضد آب بودن بغیر از یک گوشی بودن هستش ، عمر باطریش واقعا بی نظیره بدون شارژ کردنش میشه چند روز استفادش کرد اندازه گیری سرعت در حالت آفلاین و GPS و راهنمای مسیر و محاسبه مقدار انرژی مصرفی بدن باعث شده ورزش دقیق و با حساب و کتاب تری داشته باشم ، به میزان کالری بدن و میزان مصرفی و پیشرفت مسافت پیمایی مو به راحتی دسترسی داشتم و بدون اینکه گوشیم رو موقع ورزش و شنا و... حمل کنم و همراه داشته باشم. یه نکته ای که واقعا خیلی منو تحت تاثیر ساعت های سامسونگ قرار داده اینه که شکل واقعی یه ساعت کلاسیک رو داره (اونایی که تیپ شون کلاسیک و کت و شلواریه میفهمن) اگه ساعتت هم کلاسیک آنالوگ و هم هوشمند با کلی ابزار باشه فوق العادس

لوبیای سحر آمیز
فکر کنم خیلیاتون متوجه بشید منظورم چیه ؛بله بادز لایو؛ من اگه نمیخریدمش عمراً باور میکردم که همچین کارایی از دستش برمیاد؛ 6 تا 7 ساعت یه ضرب میشه آهنگ گوش کرد، با 5 دقیقه شارژ کردنش حدود 1 ساعت عمر باطری پیدا میکنه (مگه میشه مگه داریم؟) البته هیچوقت اینقدر آهنگ گوش نکنید که خدایی نکرده کر میشید ؛ حس واقعی آهنگ گوش دادن وقتی هست که انقدر کیفیت پخش بالا بره که، آهنگ توی سرتون بشنوید که بادز لایو دقیقا همچین ویژگی رو داره، احساس خستگی از شنیدن آهنگ پیدا نمیکنید و صدای پس زمینه(بیرون یا محیط) رو به حداقل رسونده و در نتیجه از بادز لایو جادویی مون هرچی بگم کم گفتم.

راحتی بی حد و مرز شارژ کردن
تا حالا شده از زدن و در آوردن گوشی به کابل شارژر خسته شین ، یا حد اقل فکر کنید که جای شارژ گوشی شُل میشه ؟ (البته شُل نمیشه و این یه وسواس فکریه:) شارژر القایی رو امتحان کنید خیلی راحت میشه دم و دستگاه رو به شارژر متصل کرد بدون نیاز به کابل؛ شارژر القایی یه خوبی دیگه هم داره و سرعت شارژ رو میشه تایین کرد.


خیلی ممنون که خوندید ارادتمند شما yousi

روایتگرباشسامسونگموبایلانتخاب درست
چه گویم که نهانم ، درد نهانم / یک نویسنده علاقه مند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید