ویرگول
ورودثبت نام
آتوسا
آتوسا
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

قلعه متحرک هاول

وااای دیشب نزدیک سحری دنبال یه چیزی بودم که حال وهوام عوض کنه،? رفتم سراغ هاردم تو انیمه ها دیدم دو تا هست که ندیدم،? از بین قلعه متحرک هاول و پدر خوانده توکیو یکی رو میخواستم انتخاب کنم. وای دختر تصمیم گرفتم هاول ببینم ولی اصلا انتظار نداشتم اینقدر فوق العاده باشه.???

وااای من عاشق این قلعه شدم اصلا میخوام برم اینجا زندگی کنم.
وااای من عاشق این قلعه شدم اصلا میخوام برم اینجا زندگی کنم.

آقا این قلعه هه خیلی خوبه اصلا هر چی بگم کم گفتم معرکه است عاشقشم.❤️️❤️️❤️️ من خیلییییییی داستان دوست دارم از بچگی پدر و مادرم برام داستان میگفتن بعد وسطش خوابم میبرد.? حالا داستان فانتزی یه چیز رویایی مثل این که دیوانه ام میکنه یعنی حداقل سه روز غرقش میشم. آااااااخ چقدر زوج هاول و سوفی دوست دارم یعنی لعنت به این هاول چقدر خوشگله آخه یه پسر مگه میشه اینقدر خوشگل و جذاب باشه؟?زهر مار زیبایی ظاهری اونقدرا هم مهم نیست? یعنی خاک تو سر دروغگوم?

هاول و سوفی?
هاول و سوفی?
مگه میشه عاشق این مترسک نشد؟??
مگه میشه عاشق این مترسک نشد؟??

این مترسکه جادو شده به این شکل درآمده، اینقدر با مرام و معرفته که نگو و نپرس.?

آخه مگه میشه دلم برای کالشیفر تنگ نشه؟
آخه مگه میشه دلم برای کالشیفر تنگ نشه؟

آتیش جیگر کی بودی تو؟?

رویایی ترین سکانس انیمه???
رویایی ترین سکانس انیمه???

یعنی من با این سکانس رسما غرق شدم رفتم پی کارم? این صحنه ی راه رفتن تو آسمان خیلیییییی دوست دارم.❤️️❤️️❤️️

خلاصه بگم لعنت به این فیلم که اینقدر قشنگه???

ز.ل









Howl's Moving Castleقلعه متحرک هاولانیمهHayao Miyazakiهایائو میازاکی
دختری خیالاتی و سر به هوا با آرزوهایی که بهشون میرسه.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید