ویرگول
ورودثبت نام
zeynab
zeynab
خواندن ۳ دقیقه·۵ ماه پیش

یازده_شش

یک: تکنولوژی جدیدی وارد بازار می‌شود که قادر است خواب‌های شما را ضبط و هر زمان که خواستید پخش کند. آیا از این تکنولوژی استفاده می‌کنید؟ چرا؟
  • بله. چون خواب هایی ک می بینم خیلی قشنگه و دوست دارم اتفاقاتی ک برام میفته رو چندبار دیگه هم ببینم.
دو: شما از طرفداران اهدای عضو هستید و کارت اهدای عضو نیز گرفته‌اید. اگر قرار باشد در دو خط کسی که مخالف اهدای عضو است را به این‌کار ترغیب کنید، برای او چه می‌نویسید؟
  • زندگی بخشیدن به بقیه خیلی قشنگه. اون بدنی که قراره بعد از چندوقت نابود بشه و چیزی ازش باقی نمونه میتونه به کسایی زندگی ببخشه تا فرصت اینو داشته باشن بیشتر از این زندگی لذت ببرن.
سه: زمان مدرسه وقتی می‌خواهند دانش‌آموزان را به اردو ببرند، از والدین‌ آن‌‌ها رضایتنامه می‌گیرند. آیا تاکنون برای خودتان رضایت‌نامه صادر کرده‌اید؟ یعنی موقعی که دلتان شما را به کاری وامی‌داشته و عقل‌تان شما را از انجام آن کار می‌ترسانده، برای کدامیک رضایتنامه صادر کرده‌اید؟
  • من اصلا اردوهای مدرسه رو نمیرم😁
چهار: دیگران چه توانایی و یا استعدادی را در شما می‌بینند که شما نسبت به داشتن آن توانایی و یا استعداد در خودتان تردید دارید؟
  • فکر کنم هیچی.( خیلی استعداد و توانایی دارم😁)
پنج: آیا شده است که درباره‎ی یک مسئله یا موضوعی، پافشاری و تعصب بیهوده به خرج داده باشید و بعدها متوجه شده باشید که سخت اشتباه می‌کرده‌اید و حق با بقیه بوده است؟ اگر ممکن است بنویسید آن مسئله یا موضوع چه بوده است؟
  • فکر نکنم
شش: آیا توانایی این که در هیچ جایی استخدام نشوید و خودتان بتوانید یک شغل مستقل راه بیندازید را در خودتان می‎بینید؟ آن شغل چیست؟
  • فعلا که دانش آموزم. ولی آره توانایی ش رو دارم. به اینکه چه شغلی هنوز فکر نکردم.
هفت: از برخی از میوه‌ها به عنوان میوه‌های بهشتی یاد شده است. اگر قرار بود از یک &quotساز&quot به عنوان سازِ بهشتی یاد بشود، آن ساز به نظر شما کدام ساز است؟ می‌توانید یک آهنگ زیبا با آن &quotساز&quot را معرفی کنید؟
  • چیزی مد نظرم نیست
هشت: همین الان غول چراغ جادو در کنار شما ظاهر می‌شود و به شما می‌گوید که می‌توانید سه آرزو کنید تا برآورده‌اش کند، می‌توانید آن سه آرزو را بنویسید؟

اول اینکه خونوادم همیشه سالم باشن

دوم اینکه کسایی که دارن از بیماری سختی رنج میبرن خوب بشن

سوم اینکه اون شخص به زندگیش برگرده و حالش خوب بشه

نه: اگر قرار بود به طریقی در روز اول سال، یعنی روز عید نوروز، تمام اعمال و رفتار پنهانی مردم ایران (در هر سن و سال و با هر پُست و مقامی) برای همگان علنی و آشکار شود. به نظر شما مردم ایران باز هم این روز را جشن می‌گرفتند؟

واقعا نمیدونم هر کس یه نظری داره.

ده: علم پزشکی پیشرفت می‌کند و هر کس می‌تواند، هر تعدادی که بخواهد از خودش تکثیر کند. آیا شما خودتان را تکثیر می‌‌کنید؟ چند نسخه؟ چرا؟ اگر به جز خودتان، بتوانید فقط یک نفر دیگر را تکثیر کنید چه کسی را تکثیر می‌کنید؟

آره شاید 2 نسخه. چون خودم شخصیت خودم و خیلی دوست دارم و حتی خودم یجورایی وایب خوبی میگیرم.

و اگر یک نفر دیگر و بخوام بگم نمیدونم

یازده: سال ۱۵۰۰ است. شما تلویزیون را روشن می‎کنید و شبکه‌ی خبر را انتخاب می‌کنید. چند خبر که تصوّر می‌کنید در آن سال قرار است درباره‌ی ایران و یا جهان بشنوید را بنویسید.

من ک اکثرا اخبار نگاه نمیکنم. ولی چند تا خبر خیلی خوب و تصور میکنم ک بازم مثل جواب بقیه سوالا میگم نمیدونم چه خبرای خوبی.

تمام....با اینکه نصف جوابا رو درست و حسابی ندادم ولی خب بد نبود:))




عید نوروزیازده ششویرگول
ما‌پشت‌هزاران‌لبخند‌خود‌مرده‌ایم:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید