ویرگول
ورودثبت نام
zeynab
zeynab
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

16 سالگی

فردا ( 12) دی تولدمه. یک سال دیگه گذشت و تو این 1 سال خیلی چیزا رو از دست دادم. خیلی چیزا رو بدست آوردم خیلی چیزا رو یاد گرفتم. تنبیه شدم. زمین خوردم و بلند شدم. من در 15 سالگی خیلی از هم سن و سال های خودم رو از دست دادم. در 15 سالگی در کنار خنده هایم شب ها تا صبح گریه می کردم.

حتی تا جایی شکست می خوردم که دیگه توان ادامه دادن نداشتم. 15 سالگیم با همه ی سختی ها و آسونی هاش گذشت و تموم شد.


حالا 16 سالگی رو شروع میکنم. قول میدم که در 16 سالگی فرزند بهتری باشم. خواهر بهتری باشم. تنبل نباشم و ظرف ها رو بشورم??( از ظرف شستن خوشم نمیاد). هنر های جدیدی رو یاد بگیرم و مهارت پیدا کنم.

امیدوارم در 16 سالگی به جای اینکه عکس هم سن و سال های خودم رو روی اعلامیه و سنگ مزار ببینم اون ها رو در قله های موفقیت ببینم. امیدوارم در 16 سالگی چهره ی خندان در شهر بیشتر باشد. شادی بیشتر باشد. امیدوارم امید به زندگی بیشتر باشد.

Happy Birthday to me?❤️

سالگی16 سالگی
ما‌پشت‌هزاران‌لبخند‌خود‌مرده‌ایم:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید