ویرگول
ورودثبت نام
Zahra
Zahra
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

دهه هشتادیا :)

به یاد خاطره های قشنگمون :)

وایییی عموفردوس🙂
دقیقا همین رنگشو داشتم آبجیمم آبیشو داشت :)
وایییی عموفردوس🙂 دقیقا همین رنگشو داشتم آبجیمم آبیشو داشت :)



اینا که هیچی، اصن حکم آیفون 13 داشت اون زمان (بچه پولدارا از اینا داشتن😂)
اینا که هیچی، اصن حکم آیفون 13 داشت اون زمان (بچه پولدارا از اینا داشتن😂)



با اینا که کلی خاطره ساختیم:)
با اینا که کلی خاطره ساختیم:)


این بزرگوار که نقش به شدت مهمی در زندگی من داشتن دمش گرم:))😁
این بزرگوار که نقش به شدت مهمی در زندگی من داشتن دمش گرم:))😁




وایی اینا خیلی خوب بود مخصوصا اون آهنگش که هنوز توی گوشمه
وایی اینا خیلی خوب بود مخصوصا اون آهنگش که هنوز توی گوشمه



اینو خیلی میدوستم، دلم براش تنگ شده یادمه خالم برای تولدم واسم گرفته بود🙂
اینو خیلی میدوستم، دلم براش تنگ شده یادمه خالم برای تولدم واسم گرفته بود🙂



اینو دیگه همه باهاش خاطره دارن البته بیشتر دخترا:)
اینو دیگه همه باهاش خاطره دارن البته بیشتر دخترا:)



اون دخترایی که اینا رو تو بچگی شون داشتن صد در صد الان زن زندگین😂:)
اون دخترایی که اینا رو تو بچگی شون داشتن صد در صد الان زن زندگین😂:)


من بخش هایی از اون خاطره ها و دنیای قشنگ بچگی مونو به خاطر آوردم:)

اگه شما هم یه بخشی از این دنیای قشنگ رو یادتون اومد حتما بگید :))

دهه هشتادیدهه هشتادی هادهه هشتاددهه هشتادیا
در گردش‌ِ‌ گیتی‌ رسد روزی‌ به‌ پایان‌ هر غمی :)!🌱'🎼 https://t.me/SABTA_17
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید