ویرگول
ورودثبت نام
زهرا لشکرآرا
زهرا لشکرآرا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من زهرا لشکرآرا مشاور و کارشناس دیجیتال مارکتینگ


من زهرا لشکرآرا، دانش آموخته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم. فعالیت های فعلی من بیشتر در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی سایت سئو تبلیغات گوگل و تبلیغات اینترنتی میباشد. اما در کنار ارائه پکیج دیجیتال مارکتینگ به اشخاص حقیقی و حقوقی، در حد امکان افتخار مشاوره دیجیتال مارکتینگ ، مدیریت دیجیتال مارکتینگ را هم دارم.
علاقه شخصی ام به مباحث دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک، مرا از سال 1400 به این عرصه وارد کرد. از شرکت در کلاس های آموزشی و سمینارهای مرتبط تا آشنایی با بزرگان این حوزه. این امر باعث شد تا تجربیاتم را در قالب فعالیت در این حوزه به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ برای خدمت به بازاریابی و فروش در شرکت های مختلف در اختیار علاقه مندان قرار داده و قدمی در مسیر رشد و بهره وری آن مجموعه ها بردارم.
دیجیتال مارکتینگ فرصت هایی برای رشد و توسعه کسب و کارها فراهم آورده که تاکنون کم سابقه بوده است. تلاش من بر این است به عنوان مشاور و کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تلفیق آموخته هایم، چشم انداز جدیدی در بازاریابی دیجیتال ایجاد نمایم.




دیجیتال مارکتینگمشاور دیجیتال مارکتینگکارشناس دیجیتال مارکتینگ
من زهرا لشکرآرا دانش آموخته مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم.فعالیت های فعلی من بیشتر در زمینه ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی سایت سئو تبلیغات گوگل و تبلیغات اینترنتی میباشد.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید