ویرگول
ورودثبت نام
GHOST
GHOST
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

یک پنجاه دلاری? :)

سلام این اولین تاپیک هست که توی ویرگول میذارم

اول از همه بهتره که یه معرفی کوتاه از خودم داشته باشم. من ۱۹ سالمه و مثل بقیه ی ادما رویای موفق شدن رو دارم. هرروز دوربر ۷ بیدار میشم و تا ۱۲ شب که میخوابم با این ذهنیت که بزودی موفق میشم و اوضاع مالیم بهتر میشه، روزمو شب میکنم و البته برنامه ی یادگیری روزانم رو جلو میبرم.

یه ریزه راجب شغلم بگم اینه که از سایت های خارجی مشکل امنیتی پیدا میکنیم و در ازای مبلغی به عنوان بانتی(هدیه) باگ رو بهشون گزارش میکنیم

یه مدتی اوضاعم بهتر بود و تو یه ماه حدود ۵۰ ۶۰ میلیون تومن تونستم کاسب شم? ولی خب طولی نکشید که درامدم رسید به ماهی صفر تومن?

الان حدود چهار پنج ماه میگذره و مجموع درامدم فکر کنم ۱۰ تومن هم نمیشه! جالبه که با این اوضاع اگه سطح امیدم رو ببینید خیلی متعجب میشید??

مثل خیلیای دیگه که اینطور مواقع ناراحتن از وضعیت خودشون منم ناراحتم از وضعیتم اما خب یجورایی میشه گفت تلاشم رو دو سه برابر کردم. دارم جلو میرم و دست از تلاش نمیکشم. نمیدونم قانون جذب درسته یا نه ولی خب بعضی وقتا ازش کمک میگیرم و یه ۵۰ دلاری(که تو همین چند ماه از شغلم بدست اوردم) رو چسبوندم به دیواره اتاقم، درست کناره لپ تاپم. زیرش فلش کشیدم به سمت یه کاغذ و روی کاغذ نوشتم x600 تا تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۲. یجورایی پنج ماه به خودم فرصت دادم و هدف گذاشتم که برسم به 30,000 دلار. اره میدونم هدفه دست نیافتنیی هست ولی خب چه کنیم مرده سختی و رسیدن به هدفای دست نیافتنی هستم دیگه :) . البته که لازم به ذکره بعضیا همین مقدار رو تو یه ماه یا یه هفته یا شایدم تو یه روز بدست میارن ولی خب پله پله?

اخر امسال که به این پول رسیدم یه عکس از خودم و این پول میگیرم و خودمو بهتون معرفی میکنم و توییتر و اینستاگرامم رو هم میذارم.

اگر هم که نرسیدم :) نمیدونم. تصمیم میگیرم برای این قسمت توضیحی ندم چون قرار نیست اتفاق بیوفته :)

خوشحال میشم نظراتتون رو بخونم اگر هم میدیدید حرفی یا نکته ای وجود داره که میتونه کمکم کنه، لطفا ازم دریغ نکنید?.

کوچیکه شما GHOST

قانون جذبباگ بانتیباگ هانتینگپولدلار
یه پسره علاقمند به کامپیوترو دقیق تر بخوام بگم علاقمند به باگ هانتینگ.شاید تو اینده ی نزدیک که موفق شدم خودمو بهتر معرفی کنم. علاقه ی دومم به پوله و جالبه که بیشتر از خوده پول از دراوردنش لذت میبرم:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید