ویرگول
ورودثبت نام
AMIR HOSSEIN
AMIR HOSSEIN
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

بهترین رفیقم...

بهترین رفیقم درسخت ترین روزهای زندگیم
بهترین رفیقم درسخت ترین روزهای زندگیم


? در درون دلت غم و غصه داری.. حالت خوب نیست . مشکلات هم که لحظه ای به حال خودت رهایت نمیکند.

فقط یک گوش شنوا میخواهی که بدون کم و کاست حرف هایت را برایش بزنی.. هر حرفی .. بدون اینکه بترسی ابرویت برود یا قضاوت بشوی .. بدون اینکه لحظه ای خسته شود به تک تک حرفهایت گوش بدهد..

✅ خدایا تو را شکر میگویم که هرگاه دلم خواست، راحت حرفهایم را برایت زدم و در خلوتم با تو هرچه خواستم گفتم..

در پیشگاهت شکایت هایم را کردم و راحت شدم. خدایا تو را شکر میگویم که هروقت اراده کردم و خواستم تو را یافتم.. و تو همواره بر سخنان و درد و دل هایم اگاهی.


#سپاس_نامه

#شکرانه

یاحق


دردلفقط خداپشیمان امیدواربهترین دوست
سعی کن زیاد به زندگی دقت نکنی و الا .. د ق ت... میده!!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید