ویرگول
ورودثبت نام
Ahmad reza bakhoda
Ahmad reza bakhoda
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

کلاهبرداری آی ماینر


لوگو آی ماینر
لوگو آی ماینر



تقریبا اوایل تیر ماه 99 بود که از طریق تبلیغ آپارات با وبسایت آی ماینر آشنا شدم. از اونجاییکه دقیقا چند هفته قبلش شروع کرده بودم به مطالعه درباره رمز ارزها و بیت کوین و اینکه فقط تعداد مشخصی ازش وجود داره و نمیدونم بر خلاف پول فیات همینطور بدون پشتوانه چاپ نمیشه و چه و چه، خیلی زمینه مساعدی داشتم که تو این وبسایت سرمایه گذاری کنم. با خودم میگفتم من که تصمیم دارم یه مقدار بیت کوین پس انداز کنم، خوب تو این سایت سرمایه گذاری میکنم که همون بیت کوینی که خریدم هم ماه به ماه بیشتر بشه. خلاصه که رفتیم مثل این آدمای محتاط و کاردرست نماد وبسایت رو چک کردیم و یه سرچ گوگل زدیم و سیل عظیمی از رپورتاژهای کار شده در وبسایت های معتبر رو دیدیم و مجوز وزارت صمت و خلاصه دیگه مطمئن شدیم که خیلی با عقل سلیم خودمون همه جوانب رو بررسی کردیم .سرتون رو درد نیارم خرد خرد و با ذوق و شوق این فکر که دارم دوراندیشی میکنم و از قافله عقب نمی مونم و یه بیت کوینی برای روز مبادایی که ارزشش شد شصت میلیون دلار پس انداز میکنم پول ریختم به جیب این جماعت ... . بله جماعت کلاهبردار. باز خوبه قطره چکونی پول ریختم و باز هم اطمینان کامل نداشتم. گفتم بذار پشتیبانی شون رو ببینم و اعتمادم کامل بشه تا بعد پول بیشتری تزریق کنم. خدا رو شکر اینقدر دیگه عقل نداشتن که یه پشتیبانی درست و حسابی بذارن. کم کم اذیت ها شروع شد. یه نوشته بگیر دستت و سلفی بگیر که احراز هویت شی. یه سلفی با فلان متن در دست بگیر با کارت ملیت که فلان قدر بیت کوین ریختیم به حسابت. رفتم درخواست لغو حساب بزنم که رسما گفته بود باید از خودت و هفت جد و آبائت فیلم بگیری بفرستی که من غلط کردم میخوام بازگشت وجه بزنم. خلاصه همونجاها بود که فهمیدم یه جای کار میلنگه. البته دیگه دیر شده بود. چون همون موقع بود که این جماعت یه لا قبا اینقدر از ملت کنده بودن که بخوان کلاهبرداری رو علنی کنن. فیلتر شدن سایت، قطع شدن واریزی و در نهایت هم که گفتن باید برید پنل جدید و این خزعبلات. 0.006 بیت کوین واریزیم به اینا بود که در بهترین حالت نصفش رو برداشت کردم. البته که اصلا رقمی نیست، ولی خیلیا رقم های خییییلی درشتی رو ریختن به جیب این جماعت. آقای ب.ش و خانم س.ج و سایر دوستان و اقوامشون که پشت این قضیه بودن و دارن به ریش ما جماعت بدبخت که هم از خودی، هم از خارجی و خلاصه از همه باید بکشیم میخندن. بدبختی قضیه اینجاست که همین جماعت با صرفا یه برند و شرکت جدید رفتن و همین برنامه رو از صفر شروع کردن و باز دارن جیب یه عده دیگه رو میزنن. و کجاست نهاد نظارتی، کجاست قوه قضاییه، کجاست نهاد اطلاعاتی که یه مشت بچه سال اینقدر راحت میتونن بیان مجوز بگیرن و رپورتاژ سراسری برن و درگاه بانک بگیرن و پول های کلان بدزدن و صدایی از هیچکدومشون در نیاد. پس مگه اطلاعات روی گردش های بالا حساس نیست؟ پس چرا هیچ پیگیری نکردند که میلیاردها تومان پول به یه درگاه بانک رفته؟؟ چرا قوه قضاییه که این حجم از شکایت سرازیر شده سمتش یه کاری نمیکنه که حداقل دست این جماعت از فعالیت مشابه کوتاه بشه، فقط با عوض کردن اسم شرکت. چرا پلیس فتا که مثلا قراره حواسش به همه جا باشه و اینهمه اونجا شکایت رفته هیچ اقدامی برای توقف حداقل تبلیغات وبسایت جدید نمیکنه ؟!!

ما ساده بودیم که فکر کردیم به جواز و تبلیغات سراسری اطمینانی هست، یادمون رفت کرم حلزونی که چند ماه از صبح تا شب تبلیغ شد تقبلی و کلاهبرداری از آب درومد...


آی ماینرکلاهبرداری پانزیارز دیجیتالبیت کویناستخراج بیت کوین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید