ویرگول
ورودثبت نام
افروز کسرایی
افروز کسرایی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

برای یاد گرفتن و رشد فردی مون وقت بذاریم ...


ممکن هر کدوم از ما آدم ها شغلی که داریم مورد علاقه مون نباشه و بر اساس اجبار و برطرف کردن نیاز مالی مون اون به اون حرفه و شغل ادمه می دیم . امروز دیدگاه خودم رو با شما همراهان گرامی به اشتراک بذارم

من هم از اون دسته از افردای هستم هیچ علاقه ای به شغلم نداشتم اما برای تغییر دادنش خیلی تلاش کردم ، تو مسیر تلاش های فردی خودم با دنیای جدیدی از مفاهیم تازه ای آشنا شدم یکی از تجربه هام این بود که رو در رو خودم نشستم و با خود پنهان ام یا نا خودآگاهم خلوت کردم با سوال هایی مثل چه کاره هستم ؟ چه توانایی دارم ؟ آیا از تمام توانایی هام استفاده میکنم؟ نقطه قوت چیست؟ چه فرصت هایی در زندگی داشتم دارم و خواهم داشت؟ شروع کردم ...

در حین این مسیر دریافتم برای اینکه بهترین کارایی رو داشتخ باشیم فارغ از اینکه در شغل حرفه ای مورد علاقه مون فعالیت داریم باید جوری دیگر به شرایط مون نگاه کنیم و باید دیدگاه به سمت و سو پیشرفت تغییر دهیم.

من کارشناس بازرگانی خارجی در شرکت تولیدی صنعتی مکمل غذایی هستم .. وقتی دیدگاهم رو تغییر دادم رابطه ام با کار و حرفه ای بسیار صمیمی و دوستانه شد جوری که فهمیدم در کارم باید هر روز چیز های جدیدی رو یاد بگیرم و برای موثر بودنم و پیشرف مجموعه یادگیری مطالب در حوزه کاری ام چقدر حائز اهمیت است.

نکته جالب اینجا بود، که فهمیدم یکی از علایق فردی من، یادگیری مطالب و مفاهیم جدید است که یادگیری و به روز بودن یکی از ویژگی های بارز شغلم محسوب میشه

به قول شاعر چشم ها رو باید شست و جور دیگر باید دید ....


ارتقافردیرشدیادگیری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید