ویرگول
ورودثبت نام
Aida Salek
Aida Salek
خواندن ۲ دقیقه·۷ ماه پیش

بر بالای بلندی‌های اسنیپت آخر کارآموزش

آخر داستان ما هم توی وبسیما به‌خیر و‌ خوشی تموم شد. اجازه بدید اصلاح کنم؛ آخر داستان من توی کارآموزش به نقطه نرسید. من با سه نقطه ممتد دارم ادامه می‌دم. بله، بعد از امتحان آخر سه نفر از ما به دور نهایی دوهفته‌ای پروکسیما راه پیدا کردیم. دو‌هفته جدی پر از دانش و استرس و لذت. توی این ۱۴ روز ما با ۱۰ نفر از بچه‌های تاپ تولید محتوای ایران هم‌گروهی شدیم. هر روز تسک‌های سخت و آسونی پروژه‌های برتر ایرانی داشتیم. بعد از نگارش تمام محتواها توسط استاد شیوا همون روز از نظر کوآلیتی و کیفیت کنترل می‌شد. ایرادات واو به واو گرفته می‌شه و تو ابدا فرصتی برای کوتاهی پیدا نمی‌کنی. گیج، خسته می‌شم بعضی روزها چنان با استرس برام جلو می‌ره از یه آیدای ۳۲ ساله تبدیل می‌شم به یک دانشجوی ۱۹ ساله بدون هیچ سابقه‌کاری. دو‌هفته پروکسیما شیرین گذشت و من با یه شوخی جذاب از سمت استاد شیوا در ابتدا مایوس و در کسری از ثانیه به تیم دعوت شدم. تجربه پروکسیما عالی بود؛ همیشه برای پیشرفت احتیاج به یه برنامه‌ریزی حساب‌شده و منظم داشتم. گاهی چنان این نظم من رو‌بهم میریزه که ناخواسته ازش می‌گذرم. خوب می‌دونم قراره به یه ورژن بهتری از خودم تبدیل شم.

۴ روزه به طور جدی وارد تیم محتوا شدم، همیشه هم موفق نیستم. هر روز کلی ادیت و ریرایت دارم. هر روز تقریبا توسط استاد شیوا بابت خطاهایی که دارم گوشزد می‌شنوم و دیگه بماند چه خطاهایی که زیرسیبیلی ازش میگذرن. ولی به قول خود استاد توی بیو تلگرامش، خسته می‌شم اما تسلیم نه.

آموزش و دانش پروکسیما یک سر و گردن بالاتر از هر کورس دیگریست؛ چرا!؟

جدای علم بالای استاد شیوا و مهندس اسماعیلی، تبحر شیوا در روانشناسی فردی و سازمانی مثال‌زدنیه. هم شجاعت نصیبم شد هم عزت‌ نفس فردی. ازت ممنونم که چنین آموزگار دلسوزی بودی.

حتی الان که دارم این متن رو با لحن خودمونی و‌ محاوره می‌نویسم با اینکه می‌دونم هرجور دلم بخواد مینویسم ولی حواسم به نیم‌فاصله و فعل اول جمله و دوتا فعل به‌هم چسبیده و قواعد نگارشی هست 😂😂

امیدوارم بتونم توی متن بعدی براتون ار پیشرفت خودم تو زمینه‌های انضباط فردی و بهبود تمرکز بنویسم. بهتون بگم چطور زمانتون رو‌مدیریت کنید و به پیشرفت برسید حتی بیشتر باهم در مورد ارکان نوشتن یه محتوای خوب سئو شده صحبت کنیم. تا اون زمان من همه سعیمو می‌کنم به ورژن بهتری تبدیل شم. اما منتظرم باشید.

در آخر دلم می‌خواد به هر کسی که این متن رو می‌خونه و به نوشتن محتوای سئو شده و این حرفه علاقه‌منده بگم؛ وارد وب‌سایت وبسیما و پروکسیما بشید و ایمیلتون رو وارد کنید. حتی اگر می‌تونید دوره‌ محتوا رو زودتر تهیه کنید و هر موقع اخبار نیرو گرفتن کارآموزش بیرون اومد بی‌درنگ‌و‌ فکر آینده حرفه‌ای و شخصیتون رو تغییر بدید. ممنونم. تا بعد

وبسیماکارآموزش وبسیماتولید محتواسئوانضباط فردی
من آیدام، بی آینه و شاملو. با یک جا کفشی پر از کفش‌های کتونی. امسال ۳۳ ساله که هستم و برای تحقق آرزوهام هزاران خط نوشته‌م و این داستان ادامه داره...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید