ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا/srd
علیرضا/srd
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

ما چه کاره ایم?‍♂️





با یه بیت از مولانا شروع میکنم

هرکسی کو دور ماند از اصل خویش

باز جوید روزگار وصل خویش

نمیدونم تا حالا چیزی درباره هرم قدرت شنیدین یا نه،این هرم خیلی شیک و دقیق داره به ما نقش گوسفند میده،ما برده ایم!باورش سخته اما این حقیقته حقیقتی که پشت ماسک دنیایی که ما در اون زندگی میکنیم پنهانه حقیقت جهان خیلی دارکه به شخصه من به اینکه فرقه های مخفی وجود دارن و حکومتها همه عروسکهای خیمه شب بازی هستن اعتقاد دارم البته که نظر و عقیده هر کس محترمه دوستان تو این هرم پول و نفت و ثروت های مادی دست اونهاست علم اونجور که اونا بخوان تدریس میشه دین اونجور که اونا بخوان فهمونده میشه مثال هاش راحته دوستان من نمونه سادش اینه هرکس تکرار میکنم هرکس که ریش میزاره یا چادر به سرش میکنه قدیسه اما اونی که میاد لباس اسپرت میپوشه یا حجابش کامل نیست شیطانه! مطمئنا الان اگه به شما بگن ناسا یه ماهواره فرستاد فضا همتون باور می کنید اما حرف خدا چی؟! خدایی که تو قرآن میگه هیچ راهی به خارج آسمون بالای سرتون نیست اینم هدف سیستمه تو باید حرف اونا رو باور کنی و برده مطیع باشی و دنباله رو و هیچ چیز چرند تر از اخبار نیست و دروغگو تر از رسانه ها وجود نداره و به شخصه به مستقل بودن هیچ حکومتی اعتقاد ندارم و حتی اگه حکومتی درست باشه بازم سیستم جلوی پیشرفتش رو می گیره افراد درستکار رو حذف میکنه دوستان دنیای ما خیلی دارکه و ما تو ظواهر غرق شدیم و حقایق مخفیه خودتو بشناس دوست من و هرچیز رو راحت نپذیر

همین الان من بگم زمین مرکز منظومس نه خورشید و کلی دلیل داره به من می خندی اما خیام با استفاده از اسطرلابی که همین زمین رو تو اسطرلاب مرکز منظومه میدونه تونست دقیق ترین تقویم،تقویم جلالی رو تقدیم به مردم بکنه اگه زمین مرکزی رد شده چرا این تقویم جلالی خیام رد نمیشه؟ یا اینکه زمین تخته یا گرد که اگه تخت باشه اونوقت خیلی از موضوعات علمی الان عوض میشه!

مهم اینه که دنبال حقیقت باشی با برده حرف گوش کن

زمین مرکزیایلومیناتیفراماسونریحقایقهرم قدرت
گاهی سکوتم گاهی غوغا من دنبال زندگی می گردم زندگی:))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید