ویرگول
ورودثبت نام
Amir.Shekari
Amir.Shekari
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

امیرمهدی شکاری هستم و حالا اینجا چیکار میکنم؟!

  • سلام
  • خوبین؟
  • اول گفتم حالتون رو بپرسم بعد در مورد خودم بگم
  • من امیرمهدی شکاری ام
  • از تبریز
  • یه سمپادی تو ناحیه ۴ تیزهوشان تبریز
  • ۱۴ سالمه و هشتم هستم
  • ۱۱ فروردین میشم ۱۵ ساله
  • زبان ++C بلدم
  • یه طراح UX/UI که هنوز داره یاد میگیره و فکر میکنه هنوز برای کار ها و پروژه های جدی در مورد UX/UI توی زندگی آماده نیست و دوست داره بعد از اینکه دانش پیش نیاز برای انجام پروژه های جدی رو یاد گرفت بره سراغ نحوه استفاده از نرم افزار ها برای عملی کردن اونها
  • عاشق فیزیک
  • معتاد کامپیوتر و لینوکس کوبونتو
  • علاقه مند به امتحان کردن مرورگر های مختلف و نا آشنا ( یه جوری دارم میگم که انگار نه انگار خودمو میخوام معرفی کنم و انگاری یکی دیگه رو دارم معرفی میکنم)
  • عاشق سبک طراحی فلت (تخت) و فلت ترکیبی (ترکیب فلت با سبک متریال دیزاین)
  • عاشق دستکاری فایل های سیستمی لینوکس کوبونتو برای حذف اشکالات طراحی اون (توی این راه ۵ بار کوبونتوی بیچاره از بین رفته)
  • علاقه مند به یادگیری فرانت اند(فقط برای اینکه بتونم تو ایران پروژه های درست حسابی UX/UI رو انجام بدم ولی هدف اصلی ام آلمان هست)
  • پروفایلم در ask ubuntu
  • و ...


آشنایی با خودمعضو جدیددوست جدید
Doing Nothing
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید