ویرگول
ورودثبت نام
a1724t
a1724t
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

من یک اسنپی هستم - قسمت اول "چگونه اسنپی شدم"

من یک اسنپی هستم - قسمت اول
من یک اسنپی هستم - قسمت اول
شهریور سال 96 بود که با هزار شوق و ذوق فراوان با 11 میلیون تومان پول رایج آن زمان و 4 فقره چک رفتم یکی از دفاتر سایپا و یک فروند پراید خریدم و قرار شد که هر 6 ماه یک چک 3.7 میلیون تومانی پاس کنم.

سلام و درود فراوان به شما

بله مطلب بالا شروعی بود که خیلی از افرادی مثل من که وقتی تازه سربازی‌شون رو تموم کرده بودن و دنبال کار می گشتن اتفاق افتاده. نمی‌خوام اصلا گله و شکایت و ... داشته باشم که آقا بعد این همه درس خوندن چرا حالا باید این‌جوری بشه و اون‌جوری بشه، دیگه بنا به شرایط و اتفاقاتی که افتاد و صد البته تصمیمات نادرست در شرایط حساس و کمی هم چاشنی نداشتن سرمایه و پارتی و ... (وای باز گله و شکایت) سرنوشت ما رو به این ورطه کشوند. کدوم ورطه؟! بلههههه رانندگی در تاکسی های اینترنتی.
البته برا خیلیا هم این‌طوری شروع نشده. افرادی رو می‌شناسم که برای کمک به تامین مخارج زندگی دارن توی این سیستم‌ها کار می‌کنن، اون هم با ماشین‌های مدل بالا، یا خیلی از افراد فقط برای این‌که یک مسیر رو خالی نرن از اینا استفاده میکنن. خیلی هم عالی، سود دو طرفه به جیب راننده و مسافر و صد البته این سیستم‌ها (مثلا نمی‌خوام اسم ببرم!)

توجه کردید به پاراگراف اول که چقدر شسته و رفته و کتابی نوشتم و الان دارم دیگه محاوره‌ای کامل می‌نویسم. خدا به خیر کنه آخرشو وقتی که به این سرعت تغییر رویه دادم. البته من دوست دارم که کاملا به زبون محاوره بنویسم چون واقعیت، نوشتن کتابی خیلی سخته .

خلاصه برا من این‌جوری شروع شد. اگه دوست داشتید، بگید برا شما چه‌جوری شروع شده، البته اگه شما هم مثل من یک اسنپی هستین. آقا کار که عار نیست، من اصلا ناراحت این کار نیستم، ولی شرایط داره هر روز سخت‌تر و سخت‌تر میشه. برا همه سخت شدنات مرسی!

بله من و یک پرایدو
نداشتن کارو
چک های تو راهو .....
(درست تونستید بخونید، با ریتم آهنگ محسن چاوشی بخونید)

این مطلب صرفاً یه شروع بود برای نوشتن و قصد دارم که تمام اتفاقات، چالش‌ها و مشکلاتی که برام اتفاق میفته رو به‌ صورت یه‌ سری مطالب دنباله‌دار بازگو کنم.
ممنون میشم دوستانی که از این سیستم‌ها (مثلاً باز نمی‌‎خوام اسم ببرم) استفاده می‌کنن یا توش کار می‌کنن تجربیاتشونو به اشتراک بذارن تا به غنی‌تر‌شدن مطالب به من کمک کنن.

با هزاران آرزو علیرضا

من یک اسنپی هستماسنپتپسیکار در اسنپ و تپسیتاکسی آنلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید