ویرگول
ورودثبت نام
علی اکبر کاویانی
علی اکبر کاویانی
خواندن ۱ دقیقه·۸ ماه پیش

چگونه توانسته‌ام مشتریان خارج از کشور را جذب کنم؟ (راهنمای کامل)

نکاتی برای جذب مشتری از خارج از کشور
نکاتی برای جذب مشتری از خارج از کشور


در چند سال گذشته موفق شده‌ام برای ایرانیان خارج از کشور در حدود پانزده کشور گوناگون وب سایت طراحی کنم یا مشاوره آنلاین ارائه بدهم. به همین دلیل تصمیم گرفتم دست کم برای خودم تحلیل کنم که با رعایت چه نکاتی موفق شده‌ام چنین دستاوردی داشته باشم.

حاصل این بررسی یک آموزش نیم‌ساعته صوتی است که سعی کرده‌ام در آن به تمام جوانب کار بپردازم و شانزده عامل را که به گمان من دلیل این دستاورد بوده‌اند به تفصیل توضیح داده‌ام. لازم به توضیح است که رعایت این نکات، برای جذب مشتری در داخل کشور هم میتواند بسیار مفید باشد.

سرفصل‌های این شانزده مورد عبارتند از:

  1. اهمیت علاقه
  2. داشته‌های شما
  3. رشد شخصی
  4. نقش تولید محتوا
  5. حضور موثر در دنیای آنلاین
  6. شبکه ارتباطی شما
  7. نقش وبسایت
  8. چگونگی قیمتگذاری
  9. اهمیت دادن به مخاطب
  10. تاثیر انشا و نگارش
  11. مهارت قصه‌گویی
  12. نقش استمرار
  13. اهمیت قراردادنویسی
  14. استفاده از انواع تبلیغات
  15. روش نقدکردن درآمدهای ارزی

اگر گمان می‌کنید این آموزش برای شما مفید خواهد بود خوشحال می‌شوم که «آموزش رایگان ۱۶ نکته برای جذب مشتریان خارج از کشور» را از وبسایت کاویانی آنلاین، دانلود و استفاده کنید.


خارج کشورآموزش رایگانمشاوره آنلاینوب سایتجذب
طراح بین‌المللی وبسایت و مشاور کسب و کارهای آنلاین هستم. برای فارسی زبانان چهارده کشور دنیا کار طراحی وب و مشاوره انجام داده‌ام. در ویرگول، هم مطالب مربوط به کار و هم مطالب شخصی می‌نویسم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید