ویرگول
ورودثبت نام
سمیه مهاجر (پادکست رادیو اَزی)
سمیه مهاجر (پادکست رادیو اَزی)
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

آرزوهای راس راسکی برای سال نو

آرزوهای  واقعی
آرزوهای واقعی


دوست دارم چندتا آرزوی راس راسکی و از صمیم قلب برای تو دوست خوبم داشته باشم آرزوهایی که برآورده شدنشان به واقعیت نزدیک باشد:

آرزو می کنم در سال جدید تعداد غم هایت خیلی خیلی کمتر از شادیهایت باشند

آرزو می کنم در سال جدید تعداد دوستان واقعیت بیشتر از بدخواهان متظاهرت باشد

آرزو می کنم در سال جدید تعداد واریزهای حسابت خیلی بیشتر از برداشتهایت باشد

آرزو می کنم در سال جدید تعداد گلهایی که دریافت می کنی خیلی بیشتر از انتقاداتی باشد که دریافت می کنی

آرزو می کنم در سال جدید تعداد کتابهای خوبی که می خوانی خیلی بیشتر از کلیپهای کوتاه و بدرد نخور باشد

آرزو می کنم در سال جدید تعداد مسافرتها و جشنهایی که می روی خیلی بیشتر از دکتر رفتنت باشد

آرزو می کنم در سال جدید تعداد دوستت دارم هایی که می شنوی و می بینی خیلی بیشتر از نادیده گرفتن ها باشد

آرزو می کنم در سال جدید عشقت و دوست داشتنت خیلی بیشتر از نفرت هایت باشد

آرزو می کنم در سال جدید وزنت به همان سمتی که دوست داری خیلی کمتر یا خیلی بیشتر مایل شود.

آرزو می کنم در سال جدید تعداد رقص ها و خنده هایت خیلی بیشتر از تعداد دعواهایت در مسافرت باشد.

و اما

آرزو می کنم در سال جدید قلبت در دستان کسی باشد که قلبش را به تو پیشکش کرده است.

قسمت ۴۱ پادکست رادیو اَزی را با موضوع «آرزوهای راس راسکی برای ۱۴۰۳» به همراه غزلی از حافظ و چند یادآوری خوب، بشنوید.👇🏻

https://castbox.fm/vd/683769743


راس راسکیسال نوسال ۱۴۰۳آرزوحافظ
مدرس عاشق و کتاب باز
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید