ویرگول
ورودثبت نام
عباس داورپناه
عباس داورپناه
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

با تایپ ده انگشتی به برنامه نویسی سرعت بده

  • خب منم مثل خیلی از دوستان، برنامه نویسی رو با زبان Python شروع کردم.




اوایل دوره،خیلی سختم بود.هر کدی که میخواستم تایپ کنم باید حتما به کیبورد توجه میکردم و سرعت بسیار کمی داشتم .

و اینکه بعد از کلی کد زدن تازه متوجه میشدم زبان کیبوردم فارسی بوده.

مسئله ی بعدی این بود که بعد از تایپ پی میبردم که کلا اشتباه تایپ شده

همزمان هم به کیبورد دقت میکردم هم به صفحه مانیتور که این موضوع باعث میشد روند برنامه نویسی بسیار کند و با سرعت پایین انجام بشه.

تا اینکه به این فکر افتادم که تایپ 10 انگشتی رو یاد بگیرم.

خب در اوایل،نرم افزار و سایت های مختلفی رو تست کردم و نتیجه نداد.رفتم سراغ کلاس های حضوری و بخاطر عدم کیفیت آموزشی بازم هیچ نتیجه ای نگرفتم و به درجه ای رسیدم که انگیزه برای ادامه دادنم به صفر رسید.

تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان به سایت تایپو مراجعه کردم.

در مقایسه با دیگر سایت های آموزشی تایپ ، روند آموزشی سایت تایپو بسیار متفاوت بود.

جذابیت برام زمانی پرشور شد که متوجه شدم تمرین هایی هم برای روان شدن تایپ 10 انگشتی در برنامه نویسی وجود داره و درصد پیشرفت رو با نمودار نشون میده و با بازی ها و تکرار ها میتونه نقاط ضعف رو پیا کنه و تمرکز ما رو روی اون نقاط بزاره که بهتر بتونیم با این موضوع کنار بیایم

طبق آمار سایت تایپو در مقایسه با دیگر سایت ها سریع تر و حرفه ایی تر ما رو به یک تایپیست 10 انگشتی حرفه ای تبدیل میکنه

همچنین با مسابقات تایپ ، در سایت میتونید قدرت خودتون رو به چالش بکشید.

همچنین شما می تونید توی سایت تایپو پروزه های تایپ بگیرید و درامد زدایی کنید.

و خیلی ویژگی های دیگه پس وقت رو تلف نکن همین الان وارد سایت تاپو شو و رایگان اموزشش ببین

-

https://typeo.top/?c=gl37488

#تایپ #برنامه_نویسی #تایپو #


برنامه نویسیتایپ ده انگشتیسرعت کد نویسیعباس داورپناه
همه روزمرگی هام مرتبط به علاقمه یعنی برنامه نویسی، بخاطر همین جامعه های برنامه نویسی رو ترجیح میدم به بقیه خوشگذرونی ها. اینحاییم تا از تکنولوژی لذت ببریم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید