ویرگول
ورودثبت نام
mohammad sadegh abdollahi
mohammad sadegh abdollahi
خواندن ۲ دقیقه·۴ ماه پیش

استاد عزیزم سام

تقدیم به استاد گرامی ام جناب آقای سام نیکزاد



من تقریبا هرچیزی که از دنیای برنامه نویسی یاد گرفتم از استادم آقای سام نیک زاد بوده است و واقعا ایشان نه تنها برای من استاد برنامه نویسی بلکه استاد بیشتر جنبه های زندگی هم بوده است

البته من هم دانشگاهی ایشان بودم و بعد از گذشت مدت کمی متوجه نبوغ ایشون شدم و به سمت ایشون کشیده شدم

چه در دانشکده و چه در بیرون فردی پرانرژی و شخصیت بسیار عالی داشتند همینجا ازشون تشکر میکنم بخاطر نشون دادن مسیر زندگی بخاطر تمام انرژی های مثبتی که به من داد و از همه مهم تر بخاطر جایگاهی که الان بهش رسیدم .... ممنونم استاد عزیزم

من اولین بار هست که درباره ی یک شخص نوشته ای میزارم ولی واقعا اقای سام نیکزاد مسیر زندگی من را عوض کرد شاید منو از سیاهی ها نجات

قطب نمای موفقیت و شکوفایی زندگی من بودن

استاد عزیزم آقای سام نیکزاد
استاد عزیزم آقای سام نیکزاد


هنوزم با اینکه سرشون شلوغه وقتی تماس میگیرم چه برای رفع ایرادات برنامه نویسی چه برای مشاوره درباره ی کسب و کار یا هرچیزی خیلی صمیمی و راحت منو راهنمایی میکنند و از وقت گرانبهای خودشون برای بنده صرف میکنند.

واقعا انسان ها با هم تفاوت های زیادی دارند چه دوست هایی که من داشتم و نه تنها به من کمک نکردن بلکه همیشه از کنار و گوشه سنگ اندازی میکردند که مبادا من از آنها جلو بزنم

و همینطور انسان هایی مثل آقا سام هستند که اینقدر مهربان و دلسوز هستند

من خیلی وقت بود به سایتشون سر نمیزدم چون مشغول کار کردن هم در یک شرکت بودم هم روی پروژه ای کار میکردم ولی الان که بعد از مدتی به یاد سام نیکزاد عزیز افتادم رفتم سایت آواسام را چک کردم و دیدم که آقای نیکزاد جدیدا دوره ها و کارگاهی جدیدی هم ساخته اند دستمریزاد ...


برای من سام نیکزاد لینوکس یاد داد ... برنامه نویسی وب و لاراول یاد داد ... برای من از فناوری یاد داد از ارزهای دیجیتالی که سر نمیاوردم یاد داد ...

و الان من در این مسیر تونستم موفق بشم درآمد بالایی دارم و شکر خدا زندگی ام عوض شده است

همه را مدیون دوستم آقای نیک زاد هستم

بهترین مدرس برنامه نویسی از نظر من جناب سام نیکزاد هستن




سام نیکزادسام نیک زادبرنامه نویسی
عاشق تکنولوژی و سفر / برنامه نویس / نقاش / شاعر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید