ویرگول
ورودثبت نام
در تمنای حسین
در تمنای حسین
خواندن ۲ دقیقه·۱ ماه پیش

حی علی الحسین

بسم رب الحسین

ویزا نمی خواهد بیا! در مرزها غوغاست
اینجا؛ تماشایی ترین منظومه ی دنیاست

مهر خروج، اذن دخول جاده ی عشق است
راهی که چشم انداز آن تا مسجد الاقصاست

سلام و درود خدمت همه

ماه محرم تموم شد و کشتی نجات حسین پهلو گرفت. موکب ها امروز شروع به کار کردن و طی چند روز آینده مرزها به روی زائران بهشت روی زمین باز میشه. طی 3 ماه اخیر بیشتر از اینکه نگران درس و کنکور و دانشگاه باشم نگران زیارت اربعین بودم و حالا وقتش رسیده. احتمال میدم انتخاب رشته بعد اربعین باشه ولی محض احتیاط زودتر میرم که زودتر برگردم.

موانع زیادی جلوم بود که نمیزاشت برم ولی با توکل به خدا و توسل به سقا یکی یکی تونستم حلشون کنم. اول اینکه چون الان نه دانش آموزم نه دانشجو و به صورت قانونی توی مهلت معرفی هستم؛ اجازه خروج از کشورو ندارم و سایت سخا بهم مجوز نمیداد. برای همین رفتم نظام وظیفه و کتبا درخواست دادم و با گرو گذاشتن دیپلمم تونستم مجوز خروج بگیرم. دوم اینکه محل کارم مرخصی نمیداد ولی شکر خدا اونم حل شد. سوم هم نا هماهنگی های سازمان سنجشه که تصمیم گرفتم زودتر برم تا تداخل ایجاد نشه. و در آخر ماشین مشکل داشت که موازی با همه اینا تعمیرش کردم.

اگه شما هم قصد تشرف دارید سعی کنید لوازم اضافی برندارید و بارتون سبک باشه و اگه تعدادتون زیاده یه ویلچری ارابه ای چیزی همراهتون باشه. لوازم ارتباطی هم به مقدار کافی داشته باشید که خدایی نکرده کسی گم نشه. موقع رانندگی احتیاط کنید و مدارک مورد نیاز همراهتون باشه.

برای مشکلات گوارشی(گلاب به روتون) اعم از اسهال و استفراغ، قرص همراه داشته باشید و با توجه به احتمال حضور پشه آئدس قرص ویتامین ب برای دفع حشرات هم همراهتون باشه. همچنین ویتامین ث هم داشته باشید بد نیست ولی واجب هم نیست.

اگه توام رو گذرنامت ازینا داری سلام! ؛)
اگه توام رو گذرنامت ازینا داری سلام! ؛)


در آخر هم از همه ویرگولی ها حلالیت میطلبم و محتاج دعای خیرتون هستم. اگه پیشنهادی هم دارید حتما این پایین برام بنویسید. مخصوصا اگه در مورد زیارت سامرا و کاظمین باشه.

این راهپیمایی فقط یک راه رفتن نیست
آمادگاه یاوران یوسف زهراست

از این ستون تا آن ستون بوی فرج آید
من مطمئنم آخرین موعود هم اینجاست

اللهم عجل لولیک الفرج

.

.

اربعینپیاده رویزیارت
غرور انسان را از یاد گرفتن باز میدارد امیرالمومنین (ع)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید