ویرگول
ورودثبت نام
Abolfazl Khezri
Abolfazl Khezri
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

مفید ترین آموزش رایگان جنگو( Django )

https://www.djangoproject.com/ابوالفضل خضری هستم برنامه نویس Python و Django.

در تمام مدتی که از اینترنت استفاده می کردم و آموزش های مختلفی را تماشا می کردم و مقاله های فراوانی را مطالعه می کردم آرزو داشتم که فردی وجود داشته باشد بصورت کوتاه و مفید یک دانش را بصورت پایه آموزش دهد، بدون صحبت های اضافه و تبلیغات دیوانه کننده.

امروز تصمیم گرفته ام که خودم آن شخص باشم❗

در کنار من باشید که بصورت تجربه محور و عملکردی با قسمت های اصلی Django آشنا شویم و در کمترین زمان ممکن مفید ترین یادگیری را از این فریم ورک داشته باشیم.


جنگو (Djagno) چیست؟

Django Image
Django Image

در حقیقت Django یک فریم ورک (Framework) تحت زبان پایتون هست که در حوزه ی توسعه ی وب بک اند (سمت سرور) استفاده می شود.

یکی از بهترین زبان های توسعه سمت سرور Django است که به دلیل گسترده بودن و پشتیبانی از ویژگی های فراوان و سرعت توسعه بالا محبوب شده است.


با ما باشید و Django را راحت تر و سریعتر از همیشه یاد بگیرید 🫠



سمت سرورفریم ورکبرنامه نویسزبان پایتونجنگو
سلام 😄 ابوالفضل خضری هستم. از ابتدای زندگانی ام خلق می کنم، چه رویا باشد چه باور، گاهی یک برنامه می سازم و گاهی یک شخصیت را شکل می دهم. در کنار من باشید که حرف های زیادی برای گفتن دارم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید