ویرگول
ورودثبت نام
abolfazl.m.s
abolfazl.m.s
خواندن ۱ دقیقه·۷ ماه پیش

تجربیات من در مورد استخدام ادمین اینستاگرام


سلام دوستان!

این روز ها داشتم به دنبال ادمین اینستاگرام برای پیج ام می‌گشتم. بعد از یه مدت جستجو و نظرسنجی، به یک ادمین خوب برخورد کردم و تصمیم گرفتم باهاش همکاری کنم.

البته که قبل از این تصمیم، کمی نگران بودم که شاید مشکلاتی پیش بیاد یا مشکلات امنیتی برای پیج ایجاد بشه. برای حل این مسائل، تصمیم گرفتم قراردادی بنویسیم که در آینده به مشکل نخوریم.

بعدش متوجه شدم که اصلا استعداد و علم و دانش کافی برای نوشتن این قرارداد رو ندارم.

تصمیم گرفتم یه وکیلی چیزی برام بنویسه که دیدم یا خدا چقدر گرون میگیرن یکی میگفت 2 تومن یکی دیگه میگفت 5 تومن خلاصه که یه فکری به سرم زد.

با خودم گفتم قطعا قبل از من هم افرادی بودن که به قرارداد ادمین اینستاگرام نیاز داشتن پس شاید تو اینترنت موجود باشه.

در نهایت، با سرچ کردن تو گوگل، به یه سایتی رسیدم که فکر میکنم اسمش عدالت مگ بود و قرارداد ادمین رو از اونجا خریدم. به نظرم یه قدم مهم بود تا مطمئن بشم که اگه مشکلی پیش بیاد، یه جایی هست که بهم کمک کنه.

البته همیشه باید دقت کنیم که ادمین انتخابی و همچنین قرارداد خریداری شده واقعاً به نیازها و توقعات ما بخوره.

خلاصه اینکه توی این مسیرها، دقت و مشوره با دوستان و افراد متخصص خیلی مهمه. هر کسی باید با دقت به شرایط خودش، تصمیماتی بگیره که بهشون متناسب باشه.

لینک قرارداد رو هم این پایین قرار میدم شاید به درد شما هم بخوره

https://edalatmag.ir/Post/%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AF%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85

ادمین اینستاگرامادمیناینستاگراممشکلات امنیتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید