نزدیک به رونمایی Grand Theft Auto VI، یکی از کارمندان سابق راکاستار گیمز از نحوهٔ توسعهٔ GTA: Vice City پرده برداشت.
پس از ۲۲ سال از عرضهٔ GTA: Vice City در سال ۲۰۰۲، یکی از کارمندان سابق استودیوی راکاستار نورث (Rockstar North) یعنی اوب ورمیج (Obbe Vermeij) تأیید کرد که «GTA Vice City در اصل یک بستهٔ مأموریتی برای بازی سال ۲۰۰۱ Grand Theft Auto III بودهاست که ۶ ماه پس از شروع توسعه، به یک بازی کامل تغییر هؤیت داد». به گفتهٔ او، وایسسیتی از بسیاری از کدهای نسخهٔ سوم برای توسعه استفاده میکرد و راکاستار تصمیم گرفت شخصیت و شهر جدیدی را براساس میامی به بازی اضافه کند. همچنین او تأیید کرد که کار بر روی نسخهٔ وایسسیتی بسیار پراسترس بود و دلیل این امر، توجه بیشتر راکاستار گیمز برای موفقیت بازی قبلی بود. او میگوید: «موجی از آدرنالین در ما جاری شدهبود، همه میدانستند که برای بازی بعدی نیازمند محتویات بیشتری هستیم.»
بازی Grand Theft Auto VI این ماه رونمایی میشود و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ برای کنسولهای نسل نهمی و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نظر شما در این باره چیست؟
منبع: Game-Insider