ویرگول
ورودثبت نام
Abolnicotine
Abolnicotine
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

ابول نیکوتین

ابول نیکوتین بزرگ ترین کلر روبیکا قدمت تایپری من برمیگرده به سال ۱۳۹۸/۳/۱۹ که اولین بار کلریو شروع کردم اولین هویت من شاه خونین بود بعدش تو سال ۱۳۹۸/۶/۲۰ هویتمو عوض کردم و هویت جدیدم شد ابول نیکوتین بعدش چنتا تگ دیگه هم داشتم مثل ابول مافیا ابول شلبی ابول تایروس ابول کایروس و ..... قدیمی ترین تگ من نیکوتین هست که حق استفادشو از داداشم محمد نیکوتین که خالق تگ بزرگ نیکوتین هست خلاصه ما فعالیت کردیم تا سال ۱۳۹۹/۸/۲۰بعدش سر یه داستان ها از روبیکا رفتیم و از کلری خدافظی کردبم سال ۱۴۰۰/۲/۲۲ برگشتم روبیکا دیدم کلی فیک دارم اینا برداشتن با هویت من کل کردن باختن سر همین کلی داستان این چیزا دوباره سال 1401/7/1 از روبیکا رفتم کلا دیگه سمت کلری برنگشتم اینارو نوشتم که بدونی بفهمی بقیه فیکن ایدی جدید من تو روبیکا tabarzarine هست خاستید پیام بدید

دوستار شما ابول نیکوتین

نیکوتینابول نیکوتینکلریتایپری روبیکاتایپری
ابول نیکوتین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید