ویرگول
ورودثبت نام
aysan mohebi
aysan mohebi
خواندن ۳ دقیقه·۱ ماه پیش

تجربه جالب تعمیر لباسشویی من!

چند وقت پیش لباسشویی ال جی خونه‌مون یهویی شروع کرد به لرزیدن و صدا دادن. راستش اولش فکر کردم شاید مشکل کوچیکیه و خودم بتونم درستش کنم. چند تا راهکار ساده رو توی اینترنت سرچ کردم و یه سری کارها رو امتحان کردم، مثل تنظیم دوباره پایه‌ها و چک کردن فیلترها. ولی هر کاری کردم اوضاع درست نشد. حتی یه بار بعد از اینکه خودم باهاش ور رفتم، دیدم اوضاع بدتر هم شده، طوری که دیگه جرئت نکردم دوباره دست بهش بزنم.


همون موقع بود که فهمیدم این کارا از من برنمیاد و باید یه متخصص واقعی بیاد سراغش. حالا داستان اینجا بود که تو این اوضاع کرونایی، اعتماد به هرکسی سخت شده بود. چند تا از دوستام که مثل من تجربه مشکل با وسایل خونگی داشتن، بهم توصیه کردن از اپلیکیشن آچاره استفاده کنم. اولش راستش دودل بودم چون قبلاً تجربه زیادی از اینجور اپلیکیشن‌ها نداشتم. ولی وقتی دیدم چقدر ازش تعریف می‌کنن، گفتم امتحانش ضرری نداره.


وارد سایتشون شدم و درخواست تعمیر رو خیلی راحت ثبت کردم. واقعاً روندشون ساده و سرراست بود. همون اول که ثبت نام کردم، از طرف پشتیبانی آچاره باهام تماس گرفتن و جزییات مشکل رو پرسیدن. برخوردشون خیلی حرفه‌ای و دوستانه بود و همین باعث شد یکم خیالم راحت‌تر بشه.


قرار شد یه تکنسین بیاد و ماشین لباسشویی رو بررسی کنه. وقتی آقا نصاب اومد، اولین چیزی که توجهم رو جلب کرد این بود که چقدر آدم خوش‌برخورد و مودبیه. خیلی سریع لباسشویی رو بررسی کرد و بعد از چند دقیقه به من گفت که مشکل اصلی چیه. انگار که یه مدت زیادی بود که قطعات داخل ماشین لباسشویی فرسوده شده بودن و چند تا از اونا باید تعویض می‌شدن. جالب اینجا بود که همه قطعات لازم رو همون موقع همراهش داشت و نیازی نبود من دنبال قطعه بگردم یا منتظر بمونم تا تهیه بشه.


کار تعمیر رو با دقت و سرعت انجام داد و منم کنار دستش بودم و نگاه می‌کردم. یکی از چیزایی که خیلی خوشم اومد، این بود که هر مرحله کار رو به زبون ساده توضیح می‌داد و بهم می‌گفت که چرا این کار رو انجام میده. بعد از تعمیر هم بهم یه سری توصیه‌های کاربردی داد که چطوری از ماشین لباسشویی استفاده کنم تا دوباره دچار مشکل نشه.


کارش که تموم شد، ماشین لباسشویی رو روشن کردیم تا مطمئن بشیم که همه چیز درسته. مثل روز اولش کار می‌کرد، بدون هیچ صدا و لرزشی. انگار نه انگار که چند ساعت پیش اصلاً کار نمی‌کرد.


این تجربه واقعاً برام خوشایند بود. نه فقط به خاطر اینکه مشکل لباسشویی حل شد، بلکه به خاطر نحوه برخورد و حرفه‌ای بودن تیم آچاره. باعث شد که برای هر مشکلی که تو خونه پیش میاد، اولین فکری که به ذهنم می‌رسه این باشه که از آچاره کمک بگیرم. با اطمینان می‌تونم بگم که اگه شما هم توی اینجور موارد مثل من سردرگم می‌شین، حتماً یه بار از خدمات آچاره استفاده کنین. مطمئنم که مثل من از این تجربه راضی خواهید بود و دیگه نگران خرابی وسایل خونگی‌تون نمی‌شین.

میتونید به این صفحه‌ای که من توش ثبت سفارش کردم برید...
این آدرس توی مروگرتون باز کنید: https://achareh.co/landing/lg-washing-machine-repairer

تجربهماشین لباسشوییماشین لباسشویی ال جی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید