ویرگول
ورودثبت نام
ANIME PICK
ANIME PICK
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

بهترین بازی های انیمه ای

خب سلام مجدد ?

توی این پست قراره با هم بریم تا 10 تا از بهترین بازی های انیمه ای رو باهم ببینیم !???



10. Dragon Ball Z: Kakarot

9. Dragon Quest V: Hand Of The Heavenly Bride

8. Ni No Kuni: Wrath Of The White Witch

7. Danganronpa: Trigger Happy Havoc

6. Catherine: Full Body

5. Tales Of Arise

4. Persona 5 Royal

3. Fire Emblem: Three Houses

2. Naruto Shippuden: Ultimate Ninja storm

  1. Genshin impact

خب امیدوارم لذت برده باشید و اینکه من این اطلاعات رو از یک سایت خارجی برداشتم ولی یکم توش تغییر دادم چون واقعا بعضی بازی هایش جالب نبود ولی رطبه ی بالایی داشت.

به هر حال این بازی ها رو من خودم خیلی دوست دارم گفتم بذارم که شما هم نصب کنید و لذت ببرید ?

یه پیج ساده برای اوتاکو ها!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید