ویرگول
ورودثبت نام
چیرو؟
چیرو؟
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خوابیدن یا نخوابیدن...

مسئله این است خوابیدن یا نخوابیدن...

من پارسال دچار یک نوع استرس یا شایدم بیماری شده بودم، این بیماری خیلی برام آزاردهنده بود و واقعا دیگه خسته شده بودم...

شاید به نظرتون خنده دار باشه ولی بیماری من ترس از کم خوابیدن و زیاد خوابیدن بود!

یعنی اینکه فکر میکردم اگر امروز تا 7 صبح نخوابم، زندگی ام خراب میشود و اگر این 7 میشد، 6:40 فکر میکردم یک اتفاق بدی توی زندگیم افتاده و فکر میکردم امروز کسی مرا باج کرده و به من زور گفته...

نمیدانم تونستم تا اینجا منظورم و بفهمونم یا نه؟

بدتر از صبح ها بعداز ظهر ها بود، اگر بعد از نهار نمیخوابیدم انگار دنیا بر سرم خراب شده بود و فکر میکردم اتفاق بدی برام افتاده...

و وقتی هم که میخوابیدم و بیدار میشدم باز خودم و سرزنش میکردم که چرا خوابیدم و زمان خودمو تلف کردم و از دنیا عقب موندم...

واقعا داشت برام دیوانه کنند میشد از یک طرف اگر نمیخوابیدم خودم و سرزنش میکردم و از یک طرف هم وقتی میخوابیدم خودمو سرزنش میکردم...

تا اینکه یروز گفتم بسه دیگه بابا هرچی شد که شد تونستم بخوابم میخوابم، اگرم نتونستم بازم مهم نیست و قرار نیست هیچ اتفاق خاصی برام بیفته و قرار نیست من با کمتر یا بیشتر خوابیدن به موفقیت یا شکست برسم...

از اون روز تغییر بزرگی در خودم دادم و تا به امروز همیشه با خودم جمله بالا رو زمانی که به این فکر دچار میشم تکرار می کنم...

و جداً از روزی که اینکار رو میکنم توی هر کاری موفقترم و بیشترین پیشرفت ها رو داشتم...

به نظر من که خوابیدن یا نخوابیدن تاثیری روی موفقیت ما نداره، شایدم اشتباه باشه ولی برای من این درک بهتر بوده...

شما هم اگر با این مشکل روبرو هستید یا بوده اید توی کامنت ها راه حل های خودتونو بگید تا ازشون استفاده کنیم...


خوابیدن نخوابیدنموفقیتشکستانجمن ثروت ایرانعوامل موفقیت
در معادله زندگی آینده هیچ وقت با گذشته برابر نیست (آنتونی رابینز❤)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید