ویرگول
ورودثبت نام
عادل طالبی
عادل طالبی
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آمار بازدید مطالب من در سال ۹۸


اگر دستاوردی را نتوانم اندازه بگیرم، چیزی در دست ندارم.

اشتباه نشود، این به معنای تمایل به بهترین بودن و یا میل به اثبات چیزی نیست، اما تنها چیزی که می‌تواند برای بهتر شدن به من کمک کند یک نقشه راه است، از مسیری که طی کرده‌ام، تا بدانم چه اثری از خود به جا گذاشته‌ام. یک تصویر کلی که بتواند خیلی ساده نشانم دهد تلاش من چه اثری بر جامعه‌ام گذاشته است.

ویدیوی آمار مخاطبین من را ببینید:
https://cdn.virgool.io/annual-report/1398/r4ua2reh0wct-tMOLX.mp4

دستاوردهای من در سال ۹۸

در سال ۹۸، من در مجموع ۴ پست در ویرگول منتشر کردم و پست‌های من ۲۰۳ مرتبه لایک شدند و افراد ۱۱۹ بار نظرات خود را روی پست‌های من به اشتراک گذاشتند. امسال ۲۹۷ نفر در ویرگول من را دنبال کردند تا پست‌های بعدیم را بخوانند. اما چیزی که این دستاورد را ارزشمندتر می‌کند اثری است که این پست‌ها از خود به جا گذاشتند.

اثر پروانه‌ای من

طبق آمار ۴,۳۰۵ بار پست‌های من خوانده شدند و زمانی حدود ۲۷۹,۳۰۷ ثانیه صرف مطالعه آنها شده است، که با توجه به جمعیت ۷۲٬۹۴۰٬۰۰۰ نفری که در ایران به اینترنت دسترسی دارند، من توانستم حدود ۰/۰۰۳۸۲۹ ثانیه، سرانه مطالعه دیجیتال کشور را بالا ببرم. عددی که با تمام کوچک بودنش، اثر بزرگ و ارزشمندی است.

اما این عددها فقط توضیحی است از آنچه که برای مخاطبانم به ارمغان آورده‌ام، اثر ارزشمند‌تری که با نوشتن در ویرگول از خود به جا گذاشته‌ام، تلاش پنهانی بوده که برای حفظ محیط زیست کرده‌ام. من با انتشار پست‌های خودم در فضای ویرگول توانستم در مصرف کاغذ صرفه جویی کنم؛ یعنی اگر قرار بود پست‌هایم را چاپ و به دست تک تک خوانندگان برسانم باید ۱۹,۸۴۰ کاغذ مصرف می‌شد.


آمار بازدید ۹۸
عادل طالبی هستم، درگیر کار و کسب‌های دیجیتال، یک دیجیتال باز، علاقه‌مند به حوزۀ بازاریابی از نوع آنلاین و آفلاینش، یک هنرآموز در حوزۀ تدوین استراتژی برای کسب و کارهای آنلاین. سایت هم دارد: atalebi.com
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید