ویرگول
ورودثبت نام
Afsaneh Moayedi
Afsaneh Moayedi
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

اجازه دارم گرافیستانه، با اقتدار بگم نه؟!

اهل نه گفتن نیستم خیلی زیاد اینو گفتم بهتون اما هرچیزی رو بی دلیل نمی‌پذیرم. چند وقت پیش رفتم یه سفر و اونجا همرا پدر رفتیم سینما و NO TIME TO DIE رو دیدیم.

bond, James Bond is the Sign
bond, James Bond is the Sign

اینو بگم من عاشق فیلمای جیمز باندم و تمام دورانم رو باهاش سپری کردم و هزاران بار دیدنش‌روتجربه کردم، از اولیناش با حضور جذاب شون کانری تا به الان...

اما این‌بار دیدنم که 3 بار هم بود شکل دیگه بود، عمیق و همراه با یه دغدغه‌ای که چند ماهی بود باهاش درگیر بودم. دغدغه چی بود؟ این که ما توو شرکتمون ریبرندینگ کردیم با حضور یک مشاور که برند بوک رو طراحی کردن.چالش این بود که من برای طراحی‌هام دوست داشتم از یک سری چیزهای برند بوک استفاده کنم که نشون بده آسود از امروز اینه اما اکثرشون توسط مشاور هنری رد می‌شد. با چه عنوانی؟ لازم نیست همیشه اینارو استفاده کرد افراد خسته میشن !!!! چرا؟؟؟

حقیقتا هضم این دیالوگ برام سخت بود جوری که یا باید غلط بودنش یا درست بودش رو برای خودم ثابت میکردم چون تا بحال این دیالوگ‌رو به عنوان آدمی که توو این حوزه چندین ساله مشغول به کاره‌رو نشنیده بودم.

گذشت و من رفتم سفر با وجود همین دغدغه و بعد هم سینما و دیدن فیلم جذابم.

حس تعلق رو حس کردید؟!
حس تعلق رو حس کردید؟!

داشتم فیلم رو نگاه می‌کردم که تمام سری فیلم‌های جیمز باند از اول تا به امروز رو تو همون زمان 3 ساعت با فیلم مرور کردم.

چه عجیب یعنی بنظرتون به ذهن ایده‌پرداز فیلم نرسیده بود تکرار یه سری چیزا ممکنه که بیننده‌هارو اذیت یا خسته کنه؟

اصلا ما خسته شدیم؟

جواب واضحه نه و تمام:) ما نه‌تنها خسته نشدیم بلکه حس تعلقی رو داشتیم که من و پدر هر چند وقت یکبار با هم مرورش کردیم مثل موزیک مثل باند جیمز باند گفتنش مثل دایره و شلیک اول فیلم مثل حضور دایره هایی تو تیتراژ شروع فیلم و...

حس تعلق به همین دایره‌های ساده :)
حس تعلق به همین دایره‌های ساده :)


خیلی چیزهاش به ظرف زمانه تغییر کرده اما امضاهاشو داره در تمامی فیلمهاش با هر قصه‌ای مواردی رو داره که به من بیننده حس بهتری میده، حس تعلق.

afsaneh this time is no time to die
afsaneh this time is no time to die


این همون برندینگه اما جنسش متفاوته ولی به من ثابت شد که راه رو درست رفتم و میتونم همینجوری فکر کنم ، طراحی کنم و ادامه بدم. شاید تکرار به من حس خوبی میده نمیدونم اما الان میتونم با اقتدار بگم نه و تکرار رو به عنوان طراح گرافیک شرکت آسود برای برندینگی بهتر انتخاب کنم.


طراحی گرافیکافسانه مویدیno time to dieگرافیستانهمن طراح شرکت آسود
طراحی علاقه‌مند به طراحی از جنس افسانه ای! (جای ویرگول‌ها را پیدا کنید :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید