ویرگول
ورودثبت نام
Afsaneh Moayedi
Afsaneh Moayedi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

طراحی با اعمال شاقه!:/

به طراحی بهینه اعتقاد دارید؟ میشه این که مثلا اگر یه چرخی اختراع شده، تو نری دوباره اونو اختراع کنی بلکه بری و اونرو بهتر کنی. حالا ما تو این مملکت از همچیمن آبشنی برخورداریم یا نه رو بهتون میگم.

به همین سختی
به همین سختی


مثلا تو حوزه کاری من برای شب یلدا اینجوریه که من میشینم طرح میزنم بعد برای مثال توی طراحیم انار دارم، اگر نتونم مدلش رو پیدا کنم که با بهتر کردنش ازش تو طرحم استفاده کنم، مجبورم دوباره انار بکشم:/

خُب واقعا چرا؟ چرا باید زمان بذاریم برای این کار، اونم تو شرایطی مثل شرکت ما که یک دقیقه هم یک دقیقه‌ست و کلی کارو فشاره.

متاسفانه شرایط استفاده از سایت‌های رسمی برای بهینه کار کردن ما طراحا جوری سخت شده که همون بهتر از اول اختراع کنیم.

البته بعضی وقتا یه آخیش میگم به این شرایط، چون دست کپی‌کنندگانِ طراح گرافیک نام، قطع شده و من بسی خوشحال و خرسندم:))

طراحافسانه مویدیگرافیکشرکت آسودکپی نکنید
طراحی علاقه‌مند به طراحی از جنس افسانه ای! (جای ویرگول‌ها را پیدا کنید :))
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید