ویرگول
ورودثبت نام
رپ فارس نسل چهار
رپ فارس نسل چهار
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آهنگ جدید افشار هیپ هاپ به نام (Man balam)

پخش موزیک
پخش موزیک

پخش موزيک از ساندکلود

*متن آهنگ (من بالام) از افشار هیپ هاپ *

دیگه رفتم
رو من حساب نکن

(ورس)
قلمت تو دستم رنگ نمیده
میگی کاراتم کارما پس نمیده
قلبم بو میده شده گندیده
با بودنت هیچی حل نمیشه
نه
انقد اعصابه داغون و خورد
فحش گریه میدم من زیر پتو
این بیتو میرم من بدون کوک
پس کیک و اسنایر این بیتش کو
ملودی میزنم با ضربانم
وقتی چتم انگا خلبانم
تو مریخی و من فضا نورد
میخام شیش و هشت برم مثل حامد فرد
عشقم شده دیگه الان اکسم
از وقتی رفته شده چته مغز
جاش رسیده بگم کیرم تو این وضع
از پیشم برو با من نکن لج
رابطه هزار بار بهم میخورد
با واسطه باز وصله میخورد
ایندفه دیگه تصمیم اخره
تنهایی مبارک تن تیکه پاره

(کورس)
الان یکم من بالام
انگار چت کردم با خدا
با ملودی دارم میخونم
بیته نمیچسبه به جونم
الان یکم من بالام
انگا چت کردم با خدا

پخش از ساندکلود

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌.

هیپ هاپافشار هیپ هاپمتن آهنگ من بالاممن بالامرپر نسل چهار
بهترین رپر های نسل چهار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید