ویرگول
ورودثبت نام
رپ فارس نسل چهار
رپ فارس نسل چهار
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

افشار هیپ هاپ | متن آهنگ تو قلبتم از افشار هیپ هاپ | رپر نسل چهار | تو قلبتم | To Ghalbetam

دانلود آهنگ از ساندکلود

متن آهنگ ( تو قلبتم) از افشار هیپ هاپ ?


همه چی ساده بود ولی
ضربه از کس و کار تنی
چت ولی سوبر و کویر
تو آغوشش بودم اسیر
____________________2
سر شب میاد رو سرم
با بالش میزنه تو سرم
براش گذشتم از خونمم
لازم باشه میدم جونمم
کلیشه شده این حرفا
ولی
اومد تو قلبم جفت پا
داده با عشوه هاش کشتار
قلبم دیگه میده هشدار
میگه بین بازیات منو نیار
کم میاری ازم مایه نزار
گاز نده زندگی داره کلاج
میگیرم یختو پل صراط

موندنی میدونه جاشو
رفتنی بلده راشو
اسراری نبود پس پاشو
گورتو گم کن تا صبح

براتو میخونم فقط
کردی
قلبمو چقد لگد
من شکار بودم تو تلم
موفق شدی تو گلم

شبا چرخ توی تلگرم
یجوری شده سرم گرم
داره عوض میشه فرهنگم
از وقتی رفتی تو قشنگم

میتونم خلاصه خوبیارو
بیارم تو شعر شهریارو
منی که معتادم فوبیارو
دارم بهت با کولی بارو

الان یکم شدم جوزی
از پروفاتون نبود سوزی
نگرفتم پس اون نی
آخه نبودی هیچ گوزی

پشیمون از وقتم براتو
پشیمون از خوبی واسه تو
پشیمون از هدیه پلاتو
باید ورمیداشتم کلاتو

ساده بودم دلم بزرگ
جلو تو شدش شلو
الان لازمه یه کلو
بزنم برم تو رویو

یه استخر
یه وینستم
تو دستم
تا صبح فقط میکشم
میکشم
میکشم
میکشم
دود میشم
توی غم
توی شب
ولی هنو توی قلبتم
قلبتم
قلبتم


متن آهنگ ( تو قلبتم) از افشار هیپ هاپ ?

دانلود موزیک از ساندکلود

افشار هیپ هاپafshar hiphopرپر نسل چهاربهترین آهنگ نسل چهاررپفارس
بهترین رپر های نسل چهار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید