ویرگول
ورودثبت نام
رپ فارس نسل چهار
رپ فارس نسل چهار
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

متن آهنگ جدید افشار هیپ هاپ به نام ( ولگردی / Vel-Gardi)

افشار هیپ هاپ | Afshar hiphop
افشار هیپ هاپ | Afshar hiphop

گوش دادن آهنگ از ساندکلود


بیدارم روی صحنه و باز
میخونم جسی میزنه ساز
انقد چت میکنم میدم گاف
کلمات و جر میدم میزارم لاش
سبزم به معنیه سر سبزی
من گاییدم خار هرچی ولگردی
میزنه رو شونم میگه هم دردیم
انقد گنگم میگه بهم ردی مدی
سر پا مشتا بسته و راه
میرم میبینم سر همه میلانا لات
اینا لاتن از نوع شکایتی
رفتی جلو اینارو باس ماچ بکنی
میزنه بیرون از چشام خون
میگم دردی نی بیخیال هرچی خون
باس جمع بشن اینا از کنارمون
یه روز باید فیلتر بکشیم رو شهرمون
از غرب تا شرق
از شرق تا غرب
شمال و جنوب و الندشت
میشناسن مارو میگن فلانک
شهر رو میچرخه رو انگشت اشارم
من اماممو میدم بشارت
سنگین باش اگه راه میری کنارم
منو نبین من دورانمو گذروندم
حالا نوبت امسال شماست
این گوی و این میدان راه باز


گوش دادن آهنگ از ساندکلود



خفه خون میگیری تو شهری که
بجا دود ماشین پر از شیمیاییه
قرمز به معنای خون ما
بکش تا کشته نشی جون ما
عاشق اینن باشن روی ما
چرا نمیچسبه بهم رایمام
یه عده هستن عاشق کارام
بقیه باید برن جا هموو سارا
2 بار تحویلتون گرفتیم
فاز اره ماهی رو ورداشتین
هرچی اومد جلو اره کردین
ماهم بودیم تو نقش فردین
نقشمو عوض کردم چندسالی
الان دیگه مغزم شده فضایی
دیگه حساب نمیکنم حتی رو دایی
یه روز بستری میشم تو فارابی
من مفزمو سالم دادم
اینا ولی بهم چت برگردوندن
اینا رفیق نیستن لاشین
وصله رو مزنم رو اینا که فازین
30 سال سن کیرش 3 سانته
کل روزو ازون مایه میزاره
از شب تا صبحم بیداره
واس عالم و ادم میلیسه
پس چک لیستو لیستو چک
خرج نداری پر میکنم چک
خایت جف میشه بگم پخ
حرف از جاهلیم نزن اِه

گوش دادن آهنگ از ساندکلود


هیپ هاپمتن آهنگ ولگردیافشار هیپ هاپafshar hiphopرپر نسل چهار
بهترین رپر های نسل چهار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید