ویرگول
ورودثبت نام
افشین عربی
افشین عربی
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

ایده پردازش : طراحی سایت و توسعه وردپرس

من افشین عربی مدیر وبسایت ایده پردازش طراح و برنامه نویس php و توسعه دهنده وردپرس هستم ، من 15 سال است که در زمینه طراحی و توسعه سایت های وردپرسی فعالیت می کنم و در کنار آن مشغول به سئو سایت ها نیز هستم .

افشین عربی
افشین عربی

طراحی پلاگین وردپرس

بسیاری از کسب و کارهایی که وب سایت خود را روی وردپرس راه اندازی کردند گاهی با نیازهایی روبرو می شوند که برای آن پلاگین خاصی وجود ندارد و یا گاهی نیاز است در پلاگین مورد نظر تغییراتی انجام بپذیرد ، این کاری است که بنده برای شما انجام می دهم ، در این سالها پلاگین های زیادی را توسعه داده ام و پلاگین های مختلفی را نیز که نمونه آنها موجود نیست در ایده پردازش قرار داده ام تا کمکی شود به رفع نیازهای وردپرس و توسعه این سیستم مدیریت محتوای محبوب .

پلاگین‌های اختصاصی را می توانید در ایده پردازش مشاهده کنید.

سئو وردپرس

کار من به برنامه نویسی php و پلاگین های وردپرس خلاصه نمی شود ، و در بخش توسعه وب سایت وردپرسی و سئو نیز فعال هستم و می توانم به شما کمک کنم تا در زمینه بهینه سازی برای موتورهای جستجو نیز موفقیت هایی کسب کنید.

اگر سوال یا نیاز به مشاوره داشتید با من تماس بگیرید.




ایده پردازشوب سایتوردپرسپلاگین وردپرسبرنامه نویسی
عاشق کامپیوتر و دنیاش مدیر وبسایت ایده پردازش - توسعه دهنده وردپرس - ideapardazesh.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید