ویرگول
ورودثبت نام
Mr.Agah ?
Mr.Agah ?
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

بلوبیت، شیبا، ایکس (قسمت سوم)

خلاصه حضور نزدیک به سه سال من در دنیای کریپتو:

قسمت سوم

اگر اشتباه نکرده باشم، این بار فردی به نام سوزومه رهبری ادامه مسیر آرمانی بلاکچین رو بعهده گرفته!
او یک صرافی در دبی امارات به نام بلوبیت ثبت کرده که کلیه معاملات داخلی اون روی بلاکچین ثبت میشه!
برداشت بنده این هست که سوزومه دست روی این امر مهم گذاشته و قصد داره در مسیر ساتوشی ناکاموتو، مردم رو برای ورود به دنیای بلاکچین همراهی و هدایت کنه بدون اینکه کسی لجن مال بشه!
بنظر میاد معرفی بلوبیت توسط سوزومه در امروز، از جنس اون چیزی هست که ساتوشی ناکاموتو در سال 2008 بعد از یک بحران مالی به دنیا معرفی کرد! سیستم و سازمانی در راستای شفافیت مالی جهانی و... که نتیجتا به عدالت اجتماعی منتهی میشه!

پیشبینی های عجیب و غریبی رو من برای این صرافی و مسیری که در پیش داره می بینم که خیلیاش قابل بازگویی نیست فعلا!
اما من بلوبیت رو تنها یک شرکت که فقط یک صرافی ایجاد کرده نمی بینم!
بلوبیت همونطور که ادعا کرده، یک اکوسیستم هست و هسته ای است برای اتصال بین مجموعه ای از اپلیکیشن ها!
اگر بگم که "بلوبیت، بانک جهانی در دنیای بلاکچین یعنی دنیای آینده هست"، بیراه نگفتم!
علاوه بر همه اینها، اخبار غیر رسمی، حاکی از امکانات فوق العاده این صرافی هست که بنظر شخصی من، در کمتر از یک سال آینده می تونه بجای بایننس سر زبون ها باشه!

علاوه برهمه اینها، یک سری شایعه و بینه های دیگه ای هم وجود داره که اشاره داره به همکاری افراد سرشناس و تیم های سطح بالای اقتصادی در دنیا با بلوبیت که برای مطالعه بیشتر می تونید به این کانال مراجعه کنید:

پیشنهاد شخصی من این هست که با توجه به اهمیت این پروژه، بلوبیت می تونه بیت کوینی دیگه باشه که خوشبختانه این بار از اون غافل نیستیم و می تونیم در قیمت های بسیار جذاب، روی اون سرمایه گذاری کنیم؛ با توجه به قیمت 6 سنت توکن بلوبیت که نامش بلواسپارو هست، نظر شخصی من این هست که هر فردی لا اقل دو هزار عدد از این توکن رو بخره که الان کمتر از نفری ده میلیون تومان میشه! (که البته اگه بلاکچین هم داشته باشه، بهتره بجای توکن بگیم کوین)
صرافی قراره ظرف یکی دو روز آینده رونمایی بشه!

بقول❤️سوزومه❤️ :
من نه می گویم بخرید و نه می گویم بفروشید؛ فقط از دست ندهید!

پایان

سایر فرضیه ها و مستندات در کانال تلگرامی زیر قابل مشاهده است:

چرا بلواسپارو
@bluesparrow_farsi

ساتوشی ناکاموتوبانک جهانیعدالت اجتماعیبلوبیتسوزومه
آگاه هستم که لحظه به لحظه به حجم نا آگاهی هایم افزوده می شود.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید