ویرگول
ورودثبت نام
Mr.Agah ?
Mr.Agah ?
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

وب ۵: بلوبیت + شیبا + ایکس

فرضیه ذهنی من از وب ۵
فرضیه ذهنی من از وب ۵

پازل ها دارن به هم وصل می شن و اکوسیستم داره کامل میشه!

بعد از بحران صرافی ها، باید هم منتظر یک صرافی امن، معتبر و شفاف می بودیم!

دهکده جهانی، نیاز به بانک متناسب با استانداردهای جهانی یعنی بلاکچین داره!

این امر، احتمالا با فرضیه همکاری جامعه شیبا + بلو + ایکس به واقعیت تبدیل بشه!
اگر یه چیزی مثل شیبای ۹ صفری می خوای، الان باید وقت بذاری و مطالب کانال رو زیر و رو کنی؛ اما ممکنه علاقه عجیبی به شیبای ۳ صفری داشته باشی ?

انتخاب با خودته!

منتظر کنفرانس آینده پژوهی بلاکچین در کانادا هستم که شیبا "حامی مالی" اونه (شیبا، حامی مالی، آینده پژوهی بلاکچین)

شیتوشی کوزاما:
“من فکر می کنم این یک تعهد بسیار بزرگ است. این سطح از حمایت مالی ما را در راستای صرافی ها و پروژه های بزرگ قرار می دهد و موقعیت ما را به عنوان یک بازیگر اصلی در ارزهای دیجیتال تقویت می کند."

کوساما تایید کرد که این رویداد دارای وایت پیپر بزرگ، معروف به “Worldpaper” خواهد بود که تمام پروژه های برند Shib را به نمایش می گذارد.


اگه خواستی اطلاعات بیشتری بدست بیاری، بیا به کانال تلگرام و آخرین پیام های پین شده رو شروع کن به خوندن!

...فقط از دست ندهید ❤️ سوزومه ❤️
?️ @bluesparrow_farsi

وب 5بلوبیتشیباایکسشیتوشی کوزاما
آگاه هستم که لحظه به لحظه به حجم نا آگاهی هایم افزوده می شود.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید