ویرگول
ورودثبت نام
دفترچه راهنمای من
دفترچه راهنمای من
خواندن ۲ دقیقه·۳ ماه پیش

فصل امید و انگیزه | یادداشت شماره دو: "قدرت در میان درد: انتقامی از جنس موفقیت"

ضعف...
همون سیاه چالی که می خواست منو با افزایش دوز درد و شکست ها تو خودش غرق کنه، اما دید نمی تونه. خوشبختانه قوی بودن همیشه یارم بوده و سر بزنگاه به دادم رسیده. همین الان هم داره در گوشم بهم می گه:

"نمی ذارم یادت بره که یه سری ها چطوری اذیتت کردن، بهت خندیدن و هی زدن تو سرت.

صبر کن ببینم...
تکلیف اون چشم های خیست که تو خلوتت داشتی و نذاشتی کسی ببینه چی می شه؟ هان؟ به زخم های دوخته شدت نگاه کن، یادته چقدر براشون درد کشیدی؟!

وای! اون صدای ترک خوردنات که همه جا پیچید. مگه می شه از اینا گذشت؟!

به حرمت تک تک اون شب هایی که تو جات از درد غلت زدی و هر یک دقیقش اندازه ی یک سال برات گذشت، نمی ذارم کم بیاری و به این جنگ ادامه ندی!

خشمتو بیدار نگه دار، کارهای زیادی با هم داریم. خیلی ها رو باید سر جاشون با نیش های بازشون بنشونیم. می خوام اون روز رو به چشم ببینم که به بردشون شک می کنن و با حالت تعجب ازم می پرسن: "چطور تونستی؟ ما که برای خراب کردن حالت و زمین زدنات کم نذاشتیم!"

از هیچی نترس و اجازه بده گذشته انگیزه هاتو بهت نشون بده. این همه درد و رنجی که کشیدی، همشون ابزارای قدرتن، که باید استفاده بشن تا نشون بدی کی بودی و کی شدی."



مثل این که بوی انتقام میاد. انتقامی که باید با تبدیل شدن به بهترین نسخه ی خودم بگیرمش. خیلی ها بهم بدهکارن و بهتره هر چه زودتر با هم بی حساب بشیم.

وقتی اون ها به من زخم می زدن، نمی دونستن دارن منو کم کم می سازن. هر زخم، هر اشک، هر ترک، همه و همه بخشی از داستان منه. داستانی که با خون و عرق نوشته شده، و حالا وقتشه به دنیا نشون بدم چطور از خاکستر بلند شدم.

اینو به همه ی کسایی که سعی کردن منو پایین بکشن می گم: "من اینجام، قوی تر از همیشه. بهتون نشون می دم که نتونستید منو بشکنید. انتقام من اینه که بهترین نسخه ی خودم بشم، کسی که هیچ وقت فکرش رو هم نمی کردید."

ماجراجویی تازه ای شروع شده و من براش آماده ام. این جنگ رو ادامه می دم، با تمام قوا. گذشته ی من، موتور محرک منه، و آینده ام روشن تر از هر وقت دیگه ای.

قوی بودن یعنی اینکه هیچ کس نمی تونه ما رو متوقف کنه. هر کی اینو می خونه بدونه که اگه من بتونم، تو هم می تونی. پس از هیچی نترس و اجازه بده گذشته انگیزه هاتو بهت نشون بده.

بهترین نسخه ی خودت بشو و نشون بده که کی هستی. وقتشه دنیا رو متحیر کنیم:)
موفق باشی.


1403/04/16
22:46


پاورقی: لطفا موزیک پس زمینه ی متن را از طریق چنل تلگرامی "مخفیگاه من" دانلود و قبل از شروع به خواندن پخش کنید تا بتوانید لذت بیشتری از این یادداشت ببرید.

انگیزهتحول فردیقوی بودنجنگیدنانتقام
دفترچه ای با درس های مختلف جهت رشد و تکامل!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید