ویرگول
ورودثبت نام
ahad_mirzaei
ahad_mirzaei
خواندن ۷ دقیقه·۴ سال پیش

یک خاطره از انتخاب عطر جگوار مشکی

برند جگوار (Jaguar) را می‌ شناسید؟ فکر می کنم حداقل نام این برند را یکی دو بار از اطرافیان خود شنیده باشید. برند جگوار درواقع از محبوب ترین برندهای عطر و ادکلن در بازار جهانی است. نام تجاری برند جگوار به فرمان ملکه الیزابت دوم و پرنس چارلز در سال 1922 تاسیس شد. عطر و ادکلن های برند جگوار در انگلستان حسابی معروف و محبوب است و بزرگ ترین دلیل این محبوبی و معروفیت، حمایت های گسترده خانواده سلطنتی از این برند دوست داشتنی است. دفتر مرکزی برند جگوار امروزه در خود انگلستان قرار دارد و اولین خط تولید عطر های این برند در همین کشور در سال 1988 راه اندازه شد. به نطر خود من، فوق العاده ترین محصول در بین عطر های برند جگوار، ادو تویلت جگوار Classic Black یا همان جگوار مشکی است. جگوار بلک یک عطر مردانه است که البته خودم شاهد بودم که بسیاری از بانوان نیز از این عطر استفاده می کنند و طرفدار آن هستند. در مهمانی های رسمی این عطر شما را به یاد ماندنی و متفاوت جلوه می دهد. دلیل من برای معرفی این محصول، تاثیر شگفت انگیزی است که بر زندگی من گذاشت! این تاثیر شگفت انگیز به صورتی بود که از من در هر مجلسی، خاطره ای خوش در زهن دیگران باقی میگذاشت، به گونه ای که بسیاری از افراد من را به نام "همان کسی که عطرش هوش از سر می برد" می شناسند!! تعریف از خود نباشد ولی خب من در تمام زندگی سعی داشتم خوش پوش به حساب آیم. و خوب این خوش پوشی یک هویت کم داشت و هویت می توانست همین رایحه باشد. اگر شما هم مثل من هستید، بهتر این است که هر چه زودتر دنبال رایحه منحصر به فردی برای خود باشید. من در این مطلب سعی می کنم شما را کمی با برند جگوار و جگوار مشکی آشنا کنم.

جگوار مشکی
جگوار مشکی

تاریخچه ای بامزه از برند جگوار

یکی از بزرگ ترین نام های صنعت خوردو متعلق به مردی به نام جگوار بود. اتومبیل های کلاسیک انگلیسی اکثرا توسط کارخانه محبوب جگوار تولید و روانه بازار می شد. نام کلاسیک ادو تویلت مردانه جگوار، که سازنده بهترین عطرهای شرقی زیبا و دل فریب است توسط سازندگان انگلیسی به یاد اتومبیل های کلاسیک جگوار گذاشته شده است. ادکلن جگوار بلک ماندگاری بالایی دارد و رایحه آن تلخ و نزدیک به رایحه نارنج است. این عطر یک عطر کلاسیک پر طرفدار است که به راحتی در ذهن دیگر افراد ماندگار باقی می ماند.

اطلاعات عطر جگوار مشکی

درست در سال 2009 بود که برند جگوار، عطر جدید خود را معرفی و روانه بازار کرد. نام این محصول جدید جگوار، ادوتویلت مردانه جگوار مدل Classic Black بود و خیلی زود به دل طرفداران برند محبوب جگوار نشست. با نگاه اول به بطری کلاسیک و جذاب جگوار مشکی، درخشش در و قاب بطری شما را خیره و شگفت زده خواهد کرد. رنگ بطری سیاه و جذاب است و به همین دلیل، وزن و کنتراست عجیبی به بطری های این برند می‌ بخشد. نام کلاسیک این برند از طراحی کلاسیک و ساده‌ آن گرفته شده است و همین رنگ و طرح از دلایل محبوبیت این مدل میان افراد به شمار می رود. جگوار مشکی با حجم 100 میل روانه بازار شد و حسابی خود را میان دیگر برندهای محبوب جا کرد.

عطر جگوار مشکی
عطر جگوار مشکی

رایحه های به یاد ماندنی جگوار مشکی

رایحه عطر جگوار بلک تند، خنک، طبیعت و گل است. در ساختار رایحه ادکلن جگوار مشکی از میوه ها، چوب، مرکبات، خاک و زمین، گیاهان معطر، گل و چای استفاده می شود و حسابی رایحه بی نظیری است. عناصر تشکیل ‌دهنده‌ نت آغازی جگوار بلک سیب، پرتقال ماتدارین و نارنج را شامل می شود و عناصر تشکیل‌دهنده‌ نت میانی آن نیز آب دریا، گل شمعدان، هل، جوز و چای است. عناصر تشکیل‌ دهنده‌ نت پایانی جگوار بلک نیز چوب سدر، اوک موس، مشک، علف و تیور، دانه تونکا و چوب صندل است. اثر این نت‌ها تا انتهای زمان ماندگاری جگوار مشکی، روی محل اسپری باقی می‌ماند و ماندگاری بالایی دارد.

خرید ادکلن جگوار مشکی؛ یک خرید حرفه ای

شاید این سوال برایتان پیش آید که چرا عطرهای تقلبی، ماندگاری بیشتری نسبت به عطرهای جگوار بلک اصلی دارند. این مساله ذهن خود من را نیز درگیر کرده بود تا اینکه جواب آن را فهمیدم. باید بدانید سازندگان عطرهای جگوار برای عدم تشخیص محصول تقلبی از واقعی، درصد الکل آن را کمتر می کنند تا بسیاری از مصرف کنندگان دچار اشتباه شوند. امروزه افراد انتظار دارند کیفیت محصولی که می خرند باب میل آن ها باشد و با توجه به هزینه ای که صرف آن محصول کرده اند، نهایت استفاده را از محصول خود ببرند. در هنگام خرید جگوار بلک داشتن اطلاعات اولیه به آسانی انتخاب عطر کمک میکند تا شما حین خرید سردرگم نشوید. بسیاری از افراد سعی می کنند همواره از یک عطر استفاده نمایند زیرا معتقدند که هر شخصی باید بوی مخصوص به خودش را بدهد و با بوی این عطر مردم باید او را بشناسند یا به یاد بیارند. تنها راهی که می توان عطر تقلبی و اصل را از هم تشخیص داد با توجه به شباهت های برندهای اصلی و تقلبی، از طریق بارکد و چک کردن شماره منبع آن در سایت رسمی محصول است. بهترین پیشنهاد در زمینه خرید عطر اصل این است که از جاهای مورد اعتماد عطر بخرید تا مبادا سرتان کلاه گذاشته شود. خیلی زور دارد که مبلغ محصول اصل را پرداخت کنیم ولی محصول دیگری را به ما بدهند. پس حسابی مراقب باشید و حتما محصول را چک کنید.

سخن آخر درباره جگوار مشکی و انتخاب عطر مناسب

فکر می کنم تا جایی که در توان داشتم شما را برند جگوار و عطر محبوب خودم یعنی جگوار مشکی آشنا کردم. امیدوارم حالا دیگر به شما هم ثابت شده باشد که این عطر دارای رایحه دوست داشتنی و خوشایندی است به نوعی که به مشام هر کسی خوش می آید در اذهان ماندگار باقی می ماند. رایجه جگوار مشکی، خنک و تند است و می توانید از این رایحه در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید و به هر مکانی که پا می گذارید، خاطره ای خوش بو و دوست داشتنی از خود به جا بگذارید. این برند به قدری محبوب است که هر روز بر موفقیت های آن افزوده می شود. عطر و ادکلن های جگوار از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از آن دسته محصولاات مرغوب به شمار می رود. من برای خرید این عطر معمولا از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانوس اقدام می کنم چرا که این فروشگاه از فروشگاه های اینترنتی ارائه دهنده محصولات اورجینال است و می تواند شما را از محصولی که ارائه می دهد، مطمن سازد. امیدوارم که توانسته باشم شما را تا حدودی با این برند آشنا کنم و در انتخاب عطر خودتان همراهی تان کنم.


جگوارجگوار مشکیعطر جگوارجگوار بلکخرید عطر جگوار
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید