ویرگول
ورودثبت نام
یک کم حرفه ای در سینما
یک کم حرفه ای در سینما
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

نگاهی نیمه حرفه ای به قسمت اول سریال در انتهای شب(بدون اسپویل)

شروع سکانس بسیار لذت بخش است، به تصویر کشیدن اتاق خواب زوجین همراه با همه ی محدودیت های سینمای ایران تصاویری که بدون دیالوگ حامل حرف های مهمی از زندگی این دو نفر هستند.حامل خبر جدایی...

سریال در انتهای شب پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین
سریال در انتهای شب پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین

ستاره های سریال ایرانی در انتهای شب

پارسا پیروز فر: در نقش شوهر و پدر

هدی زین العابدین: در نقش همسر و مادر

رایان سرلک: فرزند


درک سریال در انتهای شب

همیشه تا حرف از مشکلات زناشویی می شود، صحنه هایی از قبیل دست به زن داشتن مرد یا خیانت مرد و زن و... به ذهن میاد. اما این فیلم اختلافی از جنس آشنا در زندگی اما گم در سینما را به تصویر می کشد.

سریال در انتهای شب از مشکل زناشویی صحبت میکند که جنسی از مشکلات طبقه متوسط را دارد. پس اگر متاهل و در طبقه متوسط جامعه هستید این فیلم را درک میکنید.

اگر تا اینجای مطالب برای شما جذاب بود پیشنهاد میکنم دانلود سریال در انتهای شب را به صورت قانونی انجام دهید و در ادامه مطلب با من همراه باشد.

ظرافت های سریال درانتهای شب

شخصیت زن داستان (هدی زین العابدین) که در این سکانس ها آشفته حال است، با چهره ای ساده و کم ارایش ظاهر میشود. این دقت گریمور را نشان میدهد.حتی به اصلاح هم دقت شده. در زندگی ای که ذهن ها پراکنده است، روح ها شکسته است، و زوجی در استانه طلاق، انتظاری از زیبایی چشم گیر بازیگر زن نباید داشت.



سریال در انتهای شبسریال ایرانی در انتهای شبدر انتهای شبسریال در انتهای شب قسمت اولسریال در انتهای شب قسمت 1
من سریال را میبینمو تعریف میکنم. اما اسپویل نه. اینجا فقط به جزییات دقت میشه.اگه به جزیات دقت میکنی با من همراه باش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید