ویرگول
ورودثبت نام
یک کم حرفه ای در سینما
یک کم حرفه ای در سینما
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

در انتهای شب قسمت دوم

سریال تا به اینجا داستانی روان و زیبا دارد.

اما هنوز مسئله بهنام و ماهی برای ما جاهای گنگی دارد

شاید با خودتون بگید خب این که چیزی نبود قسمت دوم فقط داشتن طلاق میگرفتن و کل فیلم همون پروسه رو داشت نشون میداد اما

از نظر من جذابیت فیلم در انتهای شب به همین نشان دادن جزئیات مشکلات هست

مثل قسمت اول،سکانس قهوه ساز

سریال در انتهای شب
سریال در انتهای شب

مکس روی موقعیت های ساده موقعیت هایی که در زندگی ما هستن.بر خلاف فیلم هایی که مشکلاتی غیر طبیعی در زندگیشان افتاده اما بعضی تیکه های داستان مثل اتوبوس جهانگردی اتفاق ساده ی زندگی نیست.

اما خب اگر این جزیات نباشن ممکنه بگیم خب میتونه یه داستان ساده باشه. میتونست یه نوشته باشه نه فیلم.

مثل همیشه: دانلود سریال در انتهای شب قسمت دوم انجام بدید و نظراتتونو برای من بنویسید.منتظرتون هستم.


قسمت دومدر انتهای شب قسمت دومدر انتهای شبسریال در انتهای شب
من سریال را میبینمو تعریف میکنم. اما اسپویل نه. اینجا فقط به جزییات دقت میشه.اگه به جزیات دقت میکنی با من همراه باش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید