ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین ارشد
امیرحسین ارشد
خواندن ۸ دقیقه·۴ سال پیش

رشد مالی نجومی و قانون جهانی که تو رو میلیاردر می کنه!!!


سلام دوستان عزیزم.

  • همه ما دوست داریم پول به دست بیاریم. همه ما آرزو هایی داریم.
  • همه ما اهداف مالی داریم.

چرا فقط زیر 10 درصد از مردم جهان به اهداف مالی می رسند؟

یکی از مهمترین دلیل رشد مالی، عمل کردن به قانون تکامل می باشد. قانونی که در تمام جهان بر همه چیز سلطه دارد.

من امیرحسین ارشد 25 سالمه و خداوند را شاکرم که با نظم خاصی و با یک روند تکاملی مرتب و سال به سال به سن بنده اضافه شده تا الان در جایگاه 25 سال قرار گرفتم.

اگر شخصی و می شناسید که بعد از به دنیا آمدن و بعد از یک ماه 10 سالش شده حتما زیر این پست کامنت بذارید؟

این قانون در تمام جهان حکمرانی می کنه.

آیا زمان بین کاشت بذر یک درخت یا کاشت یک نهال تا رشد کامل درخت و به ثمر رسیدن چند ساعت زمان می برد؟

معلومه که خیر. بعد از کاشتن بذر یک درخت، روند تکاملی منظم و زمان های تقریبا معینی طی می شود تا آن درخت رشد کند و به ثمر برسد. تا حالا شنیدید که فلان میوه تابستانی و فلان میوه بهاری و ...

چرا با این نظم خاص، هر فصل در سال میوه های مخصوص خود را دارد؟

یک شبه پولدار شدن ممکنه ولی این امر با یک شبه فقیر شدن همراهه.

قانون تکامل در ثروت چه کارایی دارد؟

قانون تکامل باعث هماهنگی ذهن شما با موجودی حساب یا میزان درآمد یا میزان دارایی های شما می باشد.

اگر همین الان 100 میلیارد پول دریافت کنم در حالی که این پول با میزان درآمد فعلی من مطابقت ندارد، مسلما در حداکثر یک ماه شرایط مالی فعلی من باز می گردد چون ذهن من با این 100 میلیارد هماهنگی ندارد.

وقتی هماهنگی نداشته باشد این پول روی دوش من سنگینی می کند و همش استرس دارم و همش می خوام که این پول را خرج کنم تا از زندگی من بیرون رود و دلیلش هم عدم طی کردن تکامل می باشد.

ذهن من تعجب می کند و هشدار می دهد تا حالا درآمد فعلی تو ... تومان بوده و حالا 100 میلیارد تومان پول به دست آوردی و این درست نیست.

پس امکان ندارد شما حس استقلال مالی کنید در صورتی که هنوز تکامل خودتان را طی نکردید.

شما می خواهید 100 میلیارد درآمد داشته باشید خب این اصلا چیز غیر ممکنی نیست چرا که شما الان ماهانه برای مثال 10 میلیون درآمد دارید.

یه تمرین: همین الان درامد 100 میلیاردی و تصور کنید و به عکس العمل ذهنتان دقت کنید و نتیجه تفکرات خودتان را زیر این پست کامنت کنید.

مسلما ذهن این روند و این میزان درآمد را قبول نمی کند.

حالا شما 10 میلیون ماهانه درآمد دارید و تصمیم میگیرید که ماه آینده 12 میلیون درآمد داشته باشیم و این مقدار پول کاملا برای ذهن شما منطقی است خب عالیه پس هدفگذاری می کنید تا ماه آینده به درآمد 12 میلیون تومان برسید و ماه بعد به درآمد 15 میلیون تومان و این روند ادامه دارد.

روند تکاملی 10 میلیون تا 100 میلیارد البته بستگی به ذهنیت شما دارد شما می تونید تصمیم بگیرید که هر ماه درآمد خودتان را دو برابر کنید. یعنی با درآمد ماهانه 10 میلیون به درآمد ماهانه 20 میلیون برسید و ماه بعد هم به درآمد ماهی 40 میلیون تومان.

با این شیوه، روند تکاملی 10 میلیون تا 100 میلیارد را بررسی می کنیم.

درآمد فعلی شما 10 میلیون تومان و هدفگذاری کردید که هر ماه درآمد فعلی خودتان را دو برابر کنید.

  • ماه اول : 10 میلیون تومان
  • ماه دوم : 20 میلیون تومان
  • ماه سوم : 40 ... ... ...
  • ماه چهارم : 80 ... ... ...
  • ماه پنجم: 160 ... ... ...
  • ماه ششم : 320 ... ... ...
  • ماه هفتم : 640 ... ... ...
  • ماه هشتم: 1,280,000,000 میلیون تومان
  • ماه نهم: 2,560,000,000 ... ...
  • ماه دهم: 5.120.000.000 ... ...
  • ماه یازدهم : 10.240.000.000 ... ...
  • ماه دوازدهم : 20.480.000.000 ... ...
  • ماه سیزدهم : 40.960.000.000 ... ...
  • ماه چهاردهم : 81.920.000.000 ... ...
  • ماه پانزدهم : 163.840.000.000 ... ...

دیدید دوستان عزیزم، اگر شما بتونید درآمد فعلی خودتان که ما در این مثال 10 میلیون تومان درماه را بررسی کردیم به صورت ماهانه دو برابر کنید، خیلی راحت بعد از 15 ماه یا 1 سال و 3 ماه میتونید به درآمد 100 میلیارد تومان برسید.

شاید شما الان ماهانه 10 میلیون تومان درآمد دارید و با خودتان میگید اوووو کو تا حالا من بتونم درآمدم و به 100 میلیارد تومان برسونم و هزار سال طول میکشه و هیچ وقت هم اتفاق نخواهد افتاد.

ولی نیازی نیست که شما از 10 میلیون تومان به 100 میلیارد برسید نه شما فقط درآمد فعلی خودتون و دو برابر کنید و به قانون تکامل عمل کنید. خیلی راحت شما بعد از 1 سال و 3 ماه به 100 میلیارد تومان می رسید.

این قانون تکامل و رشد مرکب درآمد شما است، پس حتما به این قانون پایبند باشید.

شاید شما ماهانه کمتر درآمد دارید برای مثال: تقریبا ماهی 3 میلیون تومان پس مشکلی نیست با همین روند شما می تونید درآمد فعلی 3 میلیون تومان را در عرض تقریبا 3 سال به 100 میلیارد تومان برسونید و یک رشد مالی منظم و تکاملی و طی کنید و در مسیر این رشد لذت ببرید، به همین راحتی.

خب حالا من چه جوری درآمد فعلی خودم و دو برابر کنم؟

این سوال و نباید از من بپرسید این سوال و باید از ذهنتان بپرسید. قدرتمند ترین کارخانه جهان در سر شما است.

ولی قبل از اینکه سوال بپرسید باید حتما به قوانین زیر پایبند باشید:

  • از ذهنتان میزان درآمدی و بپرسید که خودتان باور دارید و هیچ وقت نپرسید که از چه روشی درآمد 3 میلیونی من در ماه به 100 میلیارد برسه؟ چون هیچ وقت ذهن شما به این سوال پاسخ نخواهد داد چون براش قابل باور نیست. باید از ذهن محترمتان مثل یک شریک بپرسید که چه جوری درآمد 3 میلیونی من در ماه بعد به 6 میلیون برسه و در این لحظه فقط منتظر ایده های گرانبهای شریک تان یا ذهنتان باشید.
  • نیازی نیست بعد از پرسیدن سوال از ذهنتان منتظر پاسخ باشید، شما این سوال را بپرسید و به کار خود ادامه بدید یا تلوزیون تماشا کنید یا به سرگرمی خود ادامه دهید چون ذهنتان خودش دنبال پاسخ می گردد و بهترین جواب را به صورت یک ایده و یک فکر وارد سر شما می کند.
  • به هیج وجه ذهنتان را تحت فشار قرار ندهید. برای مثال: وای من این سوال و پرسیدم پس چرا ایده نمیدی؟ چرا الان ایده نیومد؟ باید بپرسید و دیگه به این موضوع فکر و تمرکز نکنید تا ایده و فکر مربوطه را دریافت کنید (خیلی مهم)
  • در این مثال من دو برابر کردن درآمد و مثال زدم ولی ممکنه شما 3 میلیون درآمد دارید و رسیدن به درآمد 6 میلیونی در ماه آینده برای شما غیر قابل باور باشد خب مشکلی نیست از ذهنتان بپرسید که چه جوری درآمد فعلی من یعنی 3 میلیون تومان را به درآمد ماهی 4 میلیون تومان برسونم و با این روند تکامل خودتان را طی کنید.
  • به ذهنتان اعتماد کنید نیازی نیست اگر کارمند هستید یا در جایی مشغول به کار هستید کار فعلی خودتان را رها کنید و به عملی کردن ایده بپردازید، شما در ساعات خالی یا بعد از ظهر ها که به منزل بر می گردید به این ایده عمل کنید.

بدون طی کردن روند تکامل نمی شود جایگاه مناسبی کسب کرد و اگر هم به جایگاهی برسیم، مطمئن باشیم در بازه زمانی 1 ماه تا 1 سال باز هم به شرایط فعلی باز میگردیم.

روند تکاملی باعث می شود که هر میزان پولی برای ذهن شما عادی و قابل باور شود و ذهن شما بپذیرد که شما می تونید به این درآمد برسید.

دوستان عزیزم ممنون که این مقاله را مشاهده کردید و باید به شما این نکته را اعلام کنم، که قانون تکامل در هر چیز حرف اول را میزند. طی کردن مسیری بدون قانون تکامل غیر ممکن است. این مسیر می تواند مسیر موفقیت یا مسیر رشد مالی یا بلعکس مسیر شکست باشد.

شما وقتی مسافرت می کنید قانون تکامل را طی می کنید، شهر به شهر و کیلومتر به کیلومتر و اتوبان به اتوبان و خیابان به خیابان را طی می کنید تا به مقصد برسید و حتی اگر با هواپیما هم سفر کنید این روند با سرعت بیشتری طی می شود ولی امکان ندارد شما تصمیم بگیرید که مسافرت کنید و یک دقیقه آینده در آن شهر و در آن مقصد باشید.

پس به قانون تکامل پایبند باشید.

موفق باشید.


رشد مالیپولسازیثروتپولافزایش ثروت
تجربیات و توانایی و مهارت های من ، تجربیات و مهارت ها و توانایی های شما است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید