ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین باقری AHB_1998
امیرحسین باقری AHB_1998
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

آموزش پایتون (قسمت صفر-نصب پایتون)




من تالا یادم نمیاد یبار یچی نصب کرده باشم، اصن این مشکل نخوره

یکیش همین Python گرامی

توی این بلاگ میخام بهتون یاد بدم چجوری این مار بی تربیت رو بدون ارور و کامل روی سیستمتون نصب کنید

اگر حال خوندن ندارید :

https://www.aparat.com/v/6R8cz


توی این فیلم دوتا راه بهتون گفتم برای اینکه پایتون رو کامل روی سیستمتون داشته باشید !

روش اول

خود سایت رسمی python.org که میرید قسمت دانلود سایت ولی.........

فن استاد شیفو اینجاس?‍???‍??،پا نمیشی بری نسخه executable installer رو دانلود کنی ،دقیقا برعکس میری web-based-installer رو نصب میکنی.

میدونی چرا؟؟؟

چون اون خودش میاد نقص سیستمت رو پیدا میکنه که هیچ، آپدیت هایی که میخادم پیدا میکنه ،اینم هیچ خودش برات دانلودم میکنه!!!(توی فیلم کامل توضیح داره)


روش دوم

سایت anaconda.com

این آناکوندا برعکس اون دوست بالایی که کلا 35 مگ نمیشه ،این یه 500 مگ خرج دستت میزاره ولی....

این آناکوندا ، فقط پایتون که نیست، یه عالمه کتابخونه و پکیج و برنامه های دیگم هست داخلش(خیلی کاربردی که بعدا شما روی اون پایتون خام میاید نصب میکنید).

البته خیلی پلتفرم DataScience پسندیه!(بازم این مورد داخل فیلم توضیح دادم) همه ابزار هایی که شما برای DataAnalytics , DataVisualization, DataManipulation, DataTrasformation ,.... نیاز دارید یکجا در اختیارتون میزاره.


توی قسمت بعدی میریم با این مار عه بیشتر آشنا میشیم.

پ.ن : من خیلی دوس دارم ادبیات بلاگ و فیلم هام خیلی محاوره و دوستانه طور (انگار داری با رفیقت صبت میکنی ) توضیح میدم ولی اگر فکر میکنید عیبی مشکلی اصلاحی نیاز داره حتما زیر این بلاگ بهم بگید ، حتما تو بلاگ های دیگه لحاظ میکنم.


امیرحسین باقری-AHB_1998


برنامه نویسیپایتونآناکونداdatasciencedata analytics
تکنولوژی های مختلفی رو امتحان کردم. اینجا روزمرگی و کارهایی که تو طول روز میکنم رو مکتوب میکنم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید