ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین باقری AHB_1998
امیرحسین باقری AHB_1998
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

روز 1 از 100

امروز جمعه 5/10/1399 :

قرار گذاشتم به صورت خودآموز تو 100روز چیز جدید یادبگیرم. خیلی با طراحی رابط کاربری حال میکنم. مخصوصا وقتی نمونه های خارجی رو میبینم توی اینستاگرام به وجد میام.بخاطر همین میخام هرکاری که تا شب میکنم رو (روزمرگی خودم) رو بیام یاداشت کنم. so cool?

>صب ساعت 10 پاشدم دست و صورتم رو شستم و رفتم تو یخچال ببینم چی پیدا میکنم برای صبونه بخورم.

یه لیوان شیر برداشتم ویدونه تیتاب نه کشو آشپزخونه پیدا کردم و خوردم.( چون معده ام سرده و با خوردن آب و یا نوشیدنی سرد معده ام باد میکنه همیشه یا آب شیر برمیدارم یا شیر رو میزارم ماکروفر گرم شه).

رفتم سمت اتاقم تا کتاب "کامل گرایی یا کامل گرایی" رو به آخرش برسونم . تقریبا به صفه هات آخر رسیدم 370!

>ساعت 1 شد ... خدایا دارم از گشنگی و سردرد (مغزم خالی شده بود) میمیردم. اومدم بیرون دیدم مامان قشنگم ماکارونی درست کرده:))))))))))))))

ناهار خوردم و رفتم لپتاب رو آوردم که دنبال آموزش Adobe XD ، ببینم میتونم چیز رایگان تو نت برای آموزش پیدا کنم چون بالاخره پی بردم چی دوست دارم.

یه سایت بود به اسم ui-ux.org که آموزش کامل رو گذاشته بود 250.000 . نمونه فیلم هاشو دیدم خدایی بد نبود ولی گفتم بزار ببینم میتونم قیمت پایین تر پیدا کنم.

من همیشه یه سبک فیلم هارو تو یوتیوب دوس دارم اونم "A day in the life of...." این فیلما میاد روز کامل مثلا مهندس نرم افزار و ... رو نشون میده . خیلی باحاله.

یه دونه فیلم درباره ux دیدم که خیلی باحال و واقع بینانه توضیح داد که از چه کنیم:

How to become a UI/UX Designer with no experience/degree (PRACTICAL STEPS) (Sharon Onyinye)

یه مقدار دیگه سرچ کردم و نمونه هارو مشاهده کردم. با سایت dribbble.com آشنا شدم که اینستاگرام طراح های گرافیک و product designer هاست. فوق العاده خوشگل. الان ساعت 15:55.

تا الان گوشیم رو چک نکرده بودم.برم ببینم گوشیم چخبر.

ساعت 16:13 شد یه ذره گشت و گذار تو اینستاگرام و ... تموم شد.

اوه اوه یادم رفته بود . روز یشنبه باید ارائه خودم رو که برای 5 صفحه باید پاور پوینت درست کنم :|

بعدم یشنبه ساعت 14 وقت دندون پزشک دارم.

حس کار نیست دلم میخاد برم یه ذره زولا بازی کنم(زیاد اهل بازی نیستم --- چرت گفتم)

ولش کن میرم پایان نامه رو میبرم جلو. تا الان 35 صفحه نوشتم ولی هنوز خیلی کار داره.

ساعت 17 شد قراره ساعت 18 برم پیش یکی از دوستام یزره هوا بخوریم.

تو خونه پیشنهاد دادم بردگیم بازی کنیم و نظر افتاد به century: spice road

حین بازی عکس نگرفتم ولی همین بازیه.
حین بازی عکس نگرفتم ولی همین بازیه.


بازی تا 17:50 کشیدو خیلی حال داد. حاضر شدم رفتم بیرون و چقدددد سرد بود.

ساعت 21 رسیدم. گشنم نیست و شام نمیخورم.

میخام یه مقدار دیگه برم سمت یادگیری Adobe XD.

الان ساعت 22، یه چندتا فیلم کوتاه دیدم درباره بیسیک این برنامه، این که چه بخش هایی داره،چه آپشن هایی داره و...

کلا اگه با برنامه های شرکت ادوبی مثل فوتوشاپ و ایلاستریتور و لایت روم کارکرده باشید خیلی سریع با برنامه هاش آشنایی پیدا میکنید و دستتون میاد.

آخ آخ اومدم مسواک بزنم پانسمان دندونم افتاد. ?? یشنبه کی میایی!!!!

شیطونه میگه پاشو برو چندتا آدم بدجنس بکش.

Let's kill some bad guys !✌??

ساعت 2254 بازی تموم شد.

فردا روز جذابیه.


امیرحسین باقری - AHB_1998

روز اول : جمعه 1399/10/5


uiuxadobe xdفریلنسیگرابط کاربری
تکنولوژی های مختلفی رو امتحان کردم. اینجا روزمرگی و کارهایی که تو طول روز میکنم رو مکتوب میکنم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید