ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین باقری AHB_1998
امیرحسین باقری AHB_1998
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

چرا زبان پایتون را انتخاب کنیم؟ (قسمت اول)


پایتون یک زبان عمومی است ، یعنی میتونید ازش برای ساختن هر چیزی استفاده کنید.

این زبون اینقددددر ابزار و کتابخونه های مختلف برای هرکاری داره که دست شما توی خیلی از کار ها و پروژه هایی که دارید کاملا باز هست .وقتی میگم هرکاری شما از یه برنامه ساده مثلا ماشین حساب بگیر تاااا آنالیز های سنگین دیتا و یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی.


از نظر حرفه ای ، پایتون برای توسعه وب با پس زمینه ، تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و محاسبات علمی عالی است. بسیاری از توسعه دهندگان همچنین از پایتون برای ساخت ابزارهای بهره وری ، بازی ها و برنامه های دسک تاپ استفاده کرده اند ، بنابراین منابع زیادی برای کمک به شما در یادگیری نحوه انجام این کارها نیز وجود دارد.(این هم یه نمونه معرفی این زبون که از سایت codementor ترجمه کردم-ایراد ترجمه نگیرید ، خیلی تحت اللفظی ترجمه کردم? )

این عکس هم اومده از 5 نمره به پایتون امتیاز داده
این عکس هم اومده از 5 نمره به پایتون امتیاز داده

مورد اول که 5 گرفته،منظورش اینه که این زبون آسونه برای یادگیری و کسی زیاد درگیری نداره.

نظر خودم: خیلی زبون سطح بالایی(آسون) هست و اگر زبان انگلیسیتون قوی عه خیلی راحت تر از اونی که فکر میکنید یادش میگیرید!!!

مورد دوم منظورش قابلیت توسعه این زبون عه ، امتیاز قابل قبولیه چون حالا درسته این پایتون خیلی خفنه ولی دیگه به قول معروف خداااااااا نیست!!

مورد سوم که خودم به شدت دوستش دارم و خیلی جاها به دادم رسیده جماعتی عه که جان بر کف توی اینترنت جواب مشکلات شما و بقیه رو میدن و یا شاید قببلا یکی مشکل شما رو داشته و کارش یه مطالعه ریزه (فروم ها). شما اصلا توی این زبون دست تنها نیستید و یه عالمه کامیونیتی توی اینترنت هست !

مورد چهارم من حرفی که یکی از گنده ها برنامه نویسی ایران بهم زده رو بهتون میگم :

"پایتون کار(برنامه نویس پایتون) هیچ وقت رو زمین نمیمونه"

مورد پنجم هم که اصلا نیاز به توضیح نداره چون کلا برنامه نویسی همیشه خدا آینده داره.


چقدر طول میکشه پایتون رو یاد بگیریم؟

اگر مثل من از قبل یه تجربه کوتاه در باره اصول برنامه نویسی و زبان ++c داشته باشید با تمرین زیاد حدودا 2 ماه میکشه . اگر تمرین رو حذف کنید حدود 3 هفته(البته هروز)

البته یچی دیگه هم بگم یادگیری زبان برنامه نویسی هیچ وقت تمومی نداره و شما نمیتونید بگید من الان خدای برنامه نویسی ام. اگر دارم میگم دوماه یعنی اینکه تازه شما دستت میاد که مثلا چکار کنی، چطوری کد بزنی، چطوری رفع عیب کنی و... !!!




توی قسمت بعدی درباره این زبون با شما بیشتر صحبت میکنم!!!

کلا من هیچ وقت متن بلند و بالا نمینویسم که حوصلتون سر بره.


خیلی مخلصیم!!

امیرحسین باقری- AHB_1998




برنامه نویسیپایتونpythondjangodatascience
تکنولوژی های مختلفی رو امتحان کردم. اینجا روزمرگی و کارهایی که تو طول روز میکنم رو مکتوب میکنم!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید